Zou wel fair zijn inderdaad.Zondag, dacht ik.
Maar indien nodig misschien deze keer andere mensen de kans geven een derde te kiezen dan zij die dat bij de 70s mochten doen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou wel fair zijn inderdaad.Zondag, dacht ik.
Maar indien nodig misschien deze keer andere mensen de kans geven een derde te kiezen dan zij die dat bij de 70s mochten doen?
Derde nominatie mocht pas vanaf zondag.Even in de war, die Bob Marley en mijn Prince annuleren dan ?
Je kan een Metallica in ruilen?The Cure zit er nog niet tussen. Laat REM dan maar aan de 90’s.
Er zijn 2 dingen die ge niet inruilt: Metallica nummers en Metallica albumsJe kan een Metallica in ruilen?
Ge kunt gerust 1 Metallica nummer wisselen voor een Guns N Roses nummer.Er zijn 2 dingen die ge niet inruilt: Metallica nummers en Metallica albums
80’s Metallica is prime Metallica en Axl Rose verdient dat nietGe kunt gerust 1 Metallica nummer wisselen voor een Guns N Roses nummer.
Hell ge kunt zelfs Metallica ook overlaten aan de 90's of 2000.
Ride The Lightning en Master of Puppets zijn vooral de beste albums. Een volledig album over doodgaan en eentje over macht in alle mogelijke manieren. En nog altijd bij de beste metal ooitAh, dus die nummers die je genomineerd hebt zijn het beste van die band?
Het is alleszins een pak beter en interessanter als die doodsaaie dadrock van de dire straitsAh, dus die nummers die je genomineerd hebt zijn het beste van die band?
Appetite For Destruction is voor mij 1 van de beste debut albums ooit. Met een groot aantal steengoede nummers.80’s Metallica is prime Metallica en Axl Rose verdient dat niet
Jama er zijn nog 2? Spots in te vullen en nog zoveel nummers die zouden genomineerd moeten worden.Kalm gasten we zijn nog niet eens begonnen!
Het is alleszins een pak beter en interessanter als die doodsaaie dadrock van de dire straits
The Pogues! Tom Waits!Jama er zijn nog 2? Spots in te vullen en nog zoveel nummers die zouden genomineerd moeten worden.
Bryan Adams, Bon Jovi, Clouseau, Nirvana,...
Axl Rose de mens niet de artiestAppetite For Destruction is voor mij 1 van de beste debut albums ooit. Met een groot aantal steengoede nummers.
En mijn liefde voor Metallica (metal in het algemeen) is niet zo groot als bij u.