A Knight of the Seven Kingdoms

Hans Moleman

Well-known member
Nieuwste spin off in het GoT universe.

Luchtige eerste aflevering. Een paar fascinerende personages. Zit wel potentieel in imo. En een borstpartij!

Sommigen vergeleken het hier met Blackadder, maar die vergelijking snap ik toch in de verste verte niet.

Een luchtigere toon ivgl met Game of Thrones en House of the Dragon.
Mooi weerspiegeld in het begin net op het moment dat de muziek begint te spelen en je weer diezelfde intro verwacht.
En dan: nope, die intro gaan we niet doen, dit is absoluut geen GoT of HotD.
En dan zie je ;

Dunk die achter een boom met het vliegend schijt zit. Een referentie naar het einde van GoT? :biglaugh:

Nieuwste spin off in het GoT universe.

Luchtige eerste aflevering. Een paar fascinerende personages. Zit wel potentieel in imo. En een borstpartij!

Sommigen vergeleken het hier met Blackadder, maar die vergelijking snap ik toch in de verste verte niet.
Blackadder? WTF?

Altijd leuk om een GoT-spinoff te bekijken. Natuurlijk kan het niet aan GoT tippen, maar de afleveringen zijn kort en luchtig. Dit ga ik op mijn gemak bekijken.

Ja idd, het boeit en ik kijk echt al uit naar de volgende aflevering.
Totaal anders dan GoT en HotD en dat is goed, eens iets anders. Veel minder zwaarwichtig, toch onderhoudend gebracht in hetzelfde universum van GoT.

Vind het een leuke luchtige serie met leuke personages tot nu toe.
Visueel moet deze niet onderdoen voor GOT.
De setting is wel kleinschaliger natuurlijk zonder cgi, maar mooi gedaan. Hopelijk wel nog een paar episodes van 40 45 minuten, want er zijn er maar 6.

Vind het een leuke luchtige serie met leuke personages tot nu toe.
Visueel moet deze niet onderdoen voor GOT.
De setting is wel kleinschaliger natuurlijk zonder cgi, maar mooi gedaan. Hopelijk wel nog een paar episodes van 40 45 minuten, want er zijn er maar 6.
Helaas blijft het dit seizoen bij korte afleveringen van iets boven de 30 minuten.
E03 31m
E04 34m
E05 37m
E06 31m

Na die shitty intro van ep1, en de 'lange' intro van ep2, was het deze keer wat normaler

al moest ik toch weer ff lachen met die quote van Egg :biglaugh:

sir, it is normal for black hair to be sprouting from my stones? 🤣

Er zijn maar 3 novellas geschreven over dunk and egg jammergenoeg. Wel maar heel korte episodes, wanneer het op gang komt ist gedaan.

De eerste 2 novelles heb ik vorig jaar al eens gelezen, de derde ben ik atm nog mee bezig.. maar heel erg veel valt er niet over te vertellen, het zijn ook maar korte verhalen. Dus snap het wel dat het korte afleveringen zijn

Terug
Bovenaan