Chelark007
Well-known member
Een fiets van 4k zou mij 50 euro kosten per maand. Meer zou ik er ook niet aan willen geven..Leasing. Wel klote voor degene die geen leasing hebben en nu bedragen van 6k en meer mogen neerleggen.
Twijfel nog wel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een fiets van 4k zou mij 50 euro kosten per maand. Meer zou ik er ook niet aan willen geven..Leasing. Wel klote voor degene die geen leasing hebben en nu bedragen van 6k en meer mogen neerleggen.
Hier was er een lokale tijdrit wedstrijd, meer S-Works fietsen dan in een prof peletonVandaag wat kapitaal voorbij zien fietsen thuis hhhh hamai

Il Niko d’Oro?Hier was er een lokale tijdrit wedstrijd, meer S-Works fietsen dan in een prof peleton![]()
InderdaadIl Niko d’Oro?

Hier in het dorp was het ook koers, enkel voor plaatselijke clubs, 129 starters. Massa volk aan de kant, live beelden op grote schermen zowel van op moto's als van gopro's die onder sommige hun zadel waren gemonteerd.Hier was er een lokale tijdrit wedstrijd, meer S-Works fietsen dan in een prof peleton![]()

Klinkt professioneler dan de vueltaHier in het dorp was het ook koers, enkel voor plaatselijke clubs, 129 starters. Massa volk aan de kant, live beelden op grote schermen zowel van op moto's als van gopro's die onder sommige hun zadel waren gemonteerd.
Eerste groepje van een 20 man had 44,5km/u gemiddeld en bijna ook allemaal op +10k fietsen.
Bij de vrouwen ook meer dan 60 starters.
Gek dorp hier![]()

Tis te zien van wat jaar. Als het ene van 2023 is welIk hoef me dus zeker niet slecht voelen met een fiets van 3.5K
Op zich heeft leasing ook wel weinig met prijzen te maken vermoed ik? De prijzen in de buurlanden zijn namelijk gelijkaardig en daar bestaat soortgelijke systemen niet. De Belgische markt is normaal niet groot genoeg om een echte impact te hebben, maar ik kan mij vergissen.Leasing. Wel klote voor degene die geen leasing hebben en nu bedragen van 6k en meer mogen neerleggen.
(Bij B2Bike kan het niet). Moest ik zo'n Endurance SLX Di2 Aero in leasing kunnen steken was hij al besteld geweest maar om daar nu zo €5.2k voor te dokken... als je dan naar een leasebaar alternatief gaat kijken kom ik bv uit bij een Domane SL7 Gen 4: ~€2k extra 
. Ultagra ipv Dura Ace en deftige wielen ipv Mavic, waar de spaken na 500km rond u oren vliegen, zou ik wel een mooie ruil vinden 
Je kan ook nog altijd die cube kopen apart wielen kopen ook natuurlijkBen nu in de richting van Cube Agree C:62 SLT aan het kijken maar die Mavic wielen. Ultagra ipv Dura Ace en deftige wielen ipv Mavic, waar de spaken na 500km rond u oren vliegen, zou ik wel een mooie ruil vinden
![]()

Maar dan ga je ook weer snel naar de €7k en ik weet nu niet of de aftermarkt voor die Mavics zo schitterend isJe kan ook nog altijd die cube kopen apart wielen kopen ook natuurlijk
Trouwens een inventieve fietsenmaker kan die wielen wel mee in de lease steken. B2Bike kan dit ook weinig boeien vermoed ik, zolang de maandprijs maar gedokt word.
tenzij dat de fietswinkel die gaat "wisselen" maar zo happig zijn ze daar meestal niet op afaik.Producten van dynamic zijn top. Aandrijflijn in squirt moet je niet kuisen met product maar met een droge vod.:
* welke spray is er goed om de fiets en aandrijflijn te wassen?
Dynamic. Niks mis mee.* welk merk van montagevet gebruiken jullie? Dynamic? Cyclon?
Toppeak maakt er goeie. Ik gebruik er persoonlijk wel altijd van tohnichi op het werk* Wat is een goed momentsleuteltje, eentje van BBB, of zijn er andere op de markt? Ik heb eigenlijk alle bits, dus kan ook een sleutel apart kopen.

Reparatieset is een multitool met chain breaker, een binnenband en een CO2 bom.* ik zoek tevens een reparatieset voor onderweg, misschien investeer ik best eens in een co2 cartridge pomp? Wat is er hier handig voor onderweg?
Kader maakt echt niet zoveel uit. Gewoon niets dat te bijtend is en uw verf zou aantasten.* welke spray is er goed om de fiets en aandrijflijn te wassen?
Decathlon. Ik kan mij niet inbeelden dat er veel verschil op zit.* welk merk van montagevet gebruiken jullie? Dynamic? Cyclon?
Ik gebruik die dat bij mij canyon fiets werd geleverd. Ik wil wel een betere, maar nog nooit geld aan willen besteden* Wat is een goed momentsleuteltje, eentje van BBB, of zijn er andere op de markt? Ik heb eigenlijk alle bits, dus kan ook een sleutel apart kopen.
Multitool (met kettingpons!)* ik zoek tevens een reparatieset voor onderweg, misschien investeer ik best eens in een co2 cartridge pomp? Wat is er hier handig voor onderweg?
Maar hoeveel druk krijg je in je band met zo'n minipomp? Als ge net verder geraakt dan pakweg 4 bar ben je der weinig mee imo.Ik heb deze momentsleutel gekocht op aanraden van een kennis.
![]()
Birzman Momentsleutel 3-15Nm
Birzman torque Wrench momentsleutel 3 - 15nm Met een momentsleutel weet je zeker dat je de onderdelen met de juiste kracht vastzet. Dit is zeker bij carbon frames en onderdelen van cruciaal belang om beschadigingen en breuken te voorkomen. Deze momentsleutel wordt geleverd met diverse inbus en...www.merida.be
En heb zo'n Minipomp van Lezyne die in m'n zadeltas past, veel handiger dan een CO2 patroon imo.
dat zijn gewoon chinezen. Niets mis mee imho.Iemand ervaring met Carbotim wielen? Goed prijs/kwaliteit of beter wielen van een gevestigd merk kopen?
Maar hoeveel druk krijg je in je band met zo'n minipomp? Als ge net verder geraakt dan pakweg 4 bar ben je der weinig mee imo.