Str8_6
Well-known member
I see what u did there.spaak loopt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I see what u did there.spaak loopt
Gezien het waarschijnlijk bedrag is de kans groot dat het een zaak zou zijn voor de vrederechter. De tijd/energie en geld is dus nog beperktIk hoor het graag @JPV, je zal op juridisch vlak er bal op zitten.
Maar ik wil het u wel nog eens hard zien maken. Want die fietsenmaker weet je net zo goed als jij dat een aangetekend schrijven een eerste stap is, maar bij geen gehoor zullen er verdere stappen gezeten moeten worden.
Stappen die tijd, energie en geld kosten. Het is maar hoe hard je het wilt spelen.
En het probleem ligt niet bij de FM maar bij Ridley in deze.
De koop is gesloten, het is enkel nog niet geleverd.Maar hij heeft niets gekocht, hij heeft iets besteld![]()
Ondertussen antwoord. Letterlijk:Welke onderdelen ontbreken ze?
“Onderdelen van shimano maar daar kan je geen alternatief voor gebruiken want dan werkt het niet naar behoren.”

Vooral dit, ridley levert de fiets. En zij hebben de componenten niet.Volgens mij wordt die volledig gemonteerd in het fabriek toch he ? De fietsenmaker is ook maar een tussenpartij.
Wel met de juiste groupset. Niet in de kleur en maat. Dat ze hem daar maar vanaf vijzen danHij staat toevallig niet op https://www.ridley-bikes.com/sales?voucher=RIDLEYBAW (ja extra kortingscode 25% toegevoegd)

Uw order annuleren, deze online bestellen en laten afleveren bij dezelfde dealerWel met de juiste groupset. Niet in de kleur en maat. Dat ze hem daar maar vanaf vijzen dan
Ma verdomme die korting is wel nice. Voor t zelfde geld heb ik nu het nieuw model (Wel een 1by ma bon).

Ging je voor de oude kanzo adventure?Wel met de juiste groupset. Niet in de kleur en maat. Dat ze hem daar maar vanaf vijzen dan
Ma verdomme die korting is wel nice. Voor t zelfde geld heb ik nu het nieuw model (Wel een 1by ma bon).
Yes het oude frame. Het nieuwe kon je enkel met een 1x uitrusten en ook die lage achtervork vond ik niet mooi. Ondertussen ben ik wel al een beetje bijgedraaid daaroverGing je voor de oude kanzo adventure?
Heb altijd gevonden dat ze daar veel te veel geld voor vroegen. Is een Chinees frame dat ze voor een habbekrats kopen en aflakken.
Als je zelf het CFR696 frame koopt en laat aflakken en een GRX-groepset koopt ga je misschien de helft van de prijs kwijt zijn en heb je ook een kleur naar je zin.
. En heb ik wel spijt want zou de nieuwe graxx 3 nu wel willen, maar die kost nog 1000 euro meer.
Maar dat is ook zo bij Orbea, De Rosa, BMC, Scott, Factor, enz enz welke hun frames ook in China halen of produceren ...Het frame zelf lijkt me trouwens wel een goed frame, chinees of niet. Het grote voordeel om via Ridley te kopen is dat ze daar de kwaliteitscontrole gepasseerd zijn en je recht hebt op garantie moest er iets mis zijn. Op dat frame dat je in China koopt mss ook maar good luck om dat te ruilen.Maar je bestelt bij de FM. Het is aan de FM om producten aan te bieden die leverbaar zijn.Vooral dit, ridley levert de fiets. En zij hebben de componenten niet.
De FM is maar de tussenpersoon.
Joch ga nu ook niet overdrijven hé. Die fietsenmaker is slechts een tussenschakel in heel de verkoopsketen. Als de de fabriek niet levert dan kan die fm daar toch ook niets aan doen? Ik versta dat het niet prettig is maar valt niets aan te doen.Maar je bestelt bij de FM. Het is aan de FM om producten aan te bieden die leverbaar zijn.
'Er ontbreken Shimano onderdelen' is een immense red flag. Als de FM niet exact weet wat er ontbreekt, is hij er zelf nog niet genoeg mee bezig geweest of kan het hem niet veel schelen. In elk geval niet de service die ik van een FM zou verwachten.
Klopt volledig.Maar je bestelt bij de FM. Het is aan de FM om producten aan te bieden die leverbaar zijn.
'Er ontbreken Shimano onderdelen' is een immense red flag. Als de FM niet exact weet wat er ontbreekt, is hij er zelf nog niet genoeg mee bezig geweest of kan het hem niet veel schelen. In elk geval niet de service die ik van een FM zou verwachten.
En als je een aannemer aanstelt waarvan zijne metser ermee stopt, dan ga jij ook gewoon akkoord dat ze hun contract niet naleven en dat uw huis niet gezet wordt. Want ja, die aannemer kan er toch niets aan doen dat zijne metser er mee stopt? Valt niets aan te doen he...Joch ga nu ook niet overdrijven hé. Die fietsenmaker is slechts een tussenschakel in heel de verkoopsketen. Als de de fabriek niet levert dan kan die fm daar toch ook niets aan doen? Ik versta dat het niet prettig is maar valt niets aan te doen.
Als de verkoper de auto niet tijdig kan leveren, heeft u in dat geval het recht om de overeenkomst te ontbinden. Daarmee maakt u een einde aan de overeenkomst.
Is de leveringsdatum echter niet als essentiële voorwaarde opgenomen in uw bestelbon, dan mag de verkoper u ook voorstellen om een nieuwe leveringsdatum vast te leggen. Respecteert de verkoper die nieuwe leveringstermijn opnieuw niet, dan heeft u het recht om de koop te ontbinden.
Als de autoverkoper de leveringsverplichtingen uit uw bestelbon niet respecteert, kunt u uw bestelling annuleren zonder een schadevergoeding te moeten betalen.
U heeft recht op een billijke schadevergoeding als uw autoverkoper tekortkomt in zijn leveringsverplichting en er geen sprake is van overmacht. Bij overmacht gaat het om “onvoorzienbare en buitengewone omstandigheden” waardoor de verkoper niet (tijdig) kan leveren.
Heeft u bij het ondertekenen van de bestelbon van uw nieuwe auto een voorschot betaald?
Als u uw bestelbon annuleert omdat de verkoper zijn leveringsverplichting niet is nagekomen, moet hij uw voorschot terugbetalen. Hij moet de terugbetalingstermijn van het voorschot (bv. binnen de 5 werkdagen) ook uitdrukkelijk opnemen in de koopovereenkomst.