Chauffagist
Well-known member
Zijn er hier mensen die een Canyon leasen via o2o? Ik moest mijn intentieverklaring indienen en daarom eerst een simulatie maken.
Via de site van Canyon gewoon een fiets en wat briel in het winkelmandje gestopt en nadien bij betalen o2o aangeduid.
Is het gebruikelijk dat de catalogusleaseprijs wordt berekend op de prijs van de fiets zonder btw? Uiteindelijk zal o2o geen btw moeten betalen want het betreft een intracommunautaire levering, dus ergens kan ik het wel begrijpen dat op de factuur geen btw wordt aangerekend. Of zullen ze alsnog die btw er bij kletsen in de leaseprijs en in hun zakken steken?
Via de site van Canyon gewoon een fiets en wat briel in het winkelmandje gestopt en nadien bij betalen o2o aangeduid.
Is het gebruikelijk dat de catalogusleaseprijs wordt berekend op de prijs van de fiets zonder btw? Uiteindelijk zal o2o geen btw moeten betalen want het betreft een intracommunautaire levering, dus ergens kan ik het wel begrijpen dat op de factuur geen btw wordt aangerekend. Of zullen ze alsnog die btw er bij kletsen in de leaseprijs en in hun zakken steken?
.
.
. Wel ik zit nu al aan mijn 2e BB op de mtb. Ik heb deze in januari er in geperst (shimano xtr) en nu beginnen die lagers toch ook al weer te schuren. Natuurlijk wordt er op het strand gereden, dus geen normale situatie.
moeilijk om daar een kleur op te plakken. Champagne, beige, rood-roze. Heeft wel iets als je die in het echt ziet.