Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat je ons weten hoe dat gelukt is?Van t moment dat alle energieleveranciers beginnen met een extra heffing op terugdraaiende tellers dan zet ik meteen ne digitale en bepaal ik zelf mijn injectietarief. Zal hen ook es factuurtjes beginnen sturen en aanmaningen als ze niet genoeg betalen.
En als ze niet betalen ??Van t moment dat alle energieleveranciers beginnen met een extra heffing op terugdraaiende tellers dan zet ik meteen ne digitale en bepaal ik zelf mijn injectietarief. Zal hen ook es factuurtjes beginnen sturen en aanmaningen als ze niet genoeg betalen.

Hoezo heeft een letter of intent geen waarde? Als iemand die regelmatig zulke LoI's tekent of laat ondertekenen vind ik dat redelijk zorgwekkend.Even ter herinnering brengen:
![]()
Regering blijft vaag over kosten verlenging kerncentrales
‘We hebben een evenwichtig akkoord met Engie gesloten, want onze belangen zijn gelijklopend. Het is nu duidelijk wie voor wat verantwoordelijk zal zijn’. Een zichtbaar vermoeide premier lichtte samen met zijn minister van Energie Tinne Van der Straeten het princiepsakkoord met Engie toe.www.standaard.be
Er was toen discussie of er een intentieverklaring (volgens de regering) of letter of intent (volgens Engie) was getekend. Juridisch een verschil aangezien een letter of intent eigenlijk geen waarde heeft.
En het is dus een gewoon een letter of intent.![]()
Akkoord met Engie bevat ook vraag om ‘geschikte steun’
Volgens minister van Energie Van der Straeten is er mogelijk voor het eind van het jaar een finaal akkoord bereikt over Doel 4 en Tihange 3.www.standaard.be

Van t moment dat alle energieleveranciers beginnen met een extra heffing op terugdraaiende tellers dan zet ik meteen ne digitale en bepaal ik zelf mijn injectietarief. Zal hen ook es factuurtjes beginnen sturen en aanmaningen als ze niet genoeg betalen.
Hoezo heeft een letter of intent geen waarde? Als iemand die regelmatig zulke LoI's tekent of laat ondertekenen vind ik dat redelijk zorgwekkend.
Hangt alles niet af van wat er precies in de overeenkomst staat, ipv de naam die je aan het document geeft?
Ik heb het een tijd geleden eens gecheckt omdat ik in een handicap heb.Met al redelijk wat dagen economische werkloosheid vorig jaar , zou ik beter eens checken als ik als alleenstaande ook niet in aanmerking kom. Probably not, want ik zit bij de gelukkige die mag gaan werken & waarbij de energiefactuur gigantisch zal oplopen
Heb je het hier aangevraagd of jij eronder valt ?Ik heb het een tijd geleden eens gecheckt omdat ik in een handicap heb.
Je weet nooit natuurlijk.
Maar kreeg meteen een njet toen ik zei dat ik voltijds werkte. Ik kwam dan niet in aanmerking volgens die mens aan de telefoon.
Als alleenstaande moet je brutoloon onder de 20.000 en een sjiek blijven op je laatste aanslagbiljet. Ik vrees dat weinig voltijds werkenden van jouw leeftijd in aanmerking komen op basis van inkomen.Ik heb het een tijd geleden eens gecheckt omdat ik in een handicap heb.
Je weet nooit natuurlijk.
Maar kreeg meteen een njet toen ik zei dat ik voltijds werkte. Ik kwam dan niet in aanmerking volgens die mens aan de telefoon.
Aja ok non-binding.Blijkbaar is de titel letterlijk ‘non-binding letter of intent’. Zou me sterk lijken dat de juristen van Engie er dan ook maar één element hebben ingestoken wat hen tot iets kan verplichten later.

Ik heb vorig jaar een inbouwcassette laten plaatsen in de open haard. Dat heeft iets van een 5000 euro gekost, voor een nieuw exemplaar met geautomatiseerde ventilatie voor een optimale verbranding. Dat ding heeft een energielabel A... wat dat ook mag betekenen.Idem. Wij hebben een open haard maar wil daar een inbouwcassette in, ga ook 2de hands eens kijken. Enige probleem is dat het een verticaal formaat moet zijn en dat vind je niet snel.
We hebben hier ook nog wel de vorige kachel staan, staat buiten voorlopig, maar is een voorzetmodel en mijn vrouw wil dat liever niet.
Maar ik ga er in elk geval ook volgende maand werk van maken, gelukkig heb ik hier meer dan hout genoeg.
Tegen een te koude werkomgeving kunt ge u nog kleden
Zie ik dit verkeerd of lijkt het wel mee te vallen qua elektriciteitsprijzen voor mij.
Verbruik zou zo'n 1500 kwh per jaar zijn. Als ik dit ingeef op vergelijkingsites voor energie zie ik jaarlijkse facturen van +- 850 euro.
Je mag uw verwarmingskost niet vergeten. De impact van elektriciteit is beperkter omdat het verbruik voor een alleenstaande hier ook meestal een pak beperkter is dan het verwarmingsverbruik.Zie ik dit verkeerd of lijkt het wel mee te vallen qua elektriciteitsprijzen voor mij.
Verbruik zou zo'n 1500 kwh per jaar zijn. Als ik dit ingeef op vergelijkingsites voor energie zie ik jaarlijkse facturen van +- 850 euro.
ik dacht dat de overheid u wel zou informeren indien je recht hebt op sociaal tarief ? Zal morgen ook eens op mn gemak die site bekijken , ben ook een alleenstaande arbeider .Heb je het hier aangevraagd of jij eronder valt ?
![]()
Sociaal tarief voor energie
Het sociaal tarief is een maatregel om personen of gezinnen, die behoren tot bepaalde categorieën van rechthebbenden, te helpen om hun energierekening te betalen. Het sociaal tarief stemt overeen met gunstige tarieven voor elektriciteit en/of aardgas. Het is identiek in heel België...economie.fgov.be
vergeet het al maar. Zonder leefloon of handicap met blijvende arbeidsongeschiktheid van 65 %kom je niet in aanmerking of je moet huurder zijn van een sociaal appartement ( via OCMW of sociale maatschappij ).ik dacht dat de overheid u wel zou informeren indien je recht hebt op sociaal tarief ? Zal morgen ook eens op mn gemak die site bekijken , ben ook een alleenstaande arbeider .
Binnenkort de vrouwelijke collega's in bikini opt werkAirco op max 27 graden da vind ik wel een stevige.
Tegen een te koude werkomgeving kunt ge u nog kleden, tegen een te warme kunt ge als werknemer niks doen.