Geen groene vingers hier, eveneens totaal geen doe-het-zelver, maar een "schoon gazonneke" geeft me wel voldoening. Robotmaaier moet ik nog installeren (ik wacht op stopcontact buiten), dus 't is momenteel met een 30-jaar oud grasmachine op naft te doen (die enkele stroken doet, stilvalt en na een klein uur en met veel chance nog eens in gang te krijgen is voor weer enkele stroken). Maar ik zoek nog een kantenmaaier/bosmaaier om het af te werken. Een iets steviger model, want achteraan de tuin hebben we overgang naar bos, met iets meer in dan wat gras (bramen, onkruid,..) en dat zou ik ook willen kunnen bijwerken.
We hebben een jaar of 4 geleden een bosmaaier gekregen op naft. Is exact wat we nodig hebben, maar werkt meer niet dan wel. En dat stoort me enorm. Ook de liters naft die erin gaan eigenlijk.
Ik zoek dus een elektrisch model, iets steviger dan een graskantenmaaiertje, met mes (al zie ik meestal mogelijkheid om te switchen tussen draad en mes precies) en bij voorkeur een merk waarvan we nadien ook verder kunnen uitbreiden (batterij voor meerdere toestellen bruikbaar. Haagschaar bv, ik zeg maar wat). En liefst ook wat ok van prijs. We zijn er te weinig mee bezig om hier echt duur gerief voor te kopen.
Suggesties?
Alvast bedankt