Lots02 Well-known member Crowdfunder FE 31 oktober 2024 #22 Ik vind het ook best meevallen in de podcast.
Waelvis Well-known member Crowdfunder FE 17 januari 2025 #23 Ik ben er een tijdje geleden dan toch aan begonnen, na een paar afleveringen viel het me niet meer op. Ondertussen volledig mee, enkel de Eindejaarsspecial heb ik nog niet beluisterd. Maar die wil ik liever bekijken, dus blijft dat wat hangen..
Ik ben er een tijdje geleden dan toch aan begonnen, na een paar afleveringen viel het me niet meer op. Ondertussen volledig mee, enkel de Eindejaarsspecial heb ik nog niet beluisterd. Maar die wil ik liever bekijken, dus blijft dat wat hangen..
Hans Moleman Well-known member 19 november 2025 #24 Sterke Iwein in de laatste aflevering. De Housewife snapte er geen jota van.
Googke Well-known member 19 november 2025 #25 Hans Moleman zei: Sterke Iwein in de laatste aflevering. De Housewife snapte er geen jota van. Klik om te vergroten... Ik ken hem nauwelijks, maar die heeft toch constant het woord en onderbreekt continue of hoort dat bij z'n persona?
Hans Moleman zei: Sterke Iwein in de laatste aflevering. De Housewife snapte er geen jota van. Klik om te vergroten... Ik ken hem nauwelijks, maar die heeft toch constant het woord en onderbreekt continue of hoort dat bij z'n persona?
elgrande Member 20 november 2025 #26 Jef "De Brombeer" Bronder is duidelijk fan. Moest vaak lachen. Ik ook wel. Lekker meta.
Jimmypop Active member 20 november 2025 #27 Idd, echte anti comedy. Ben ik ook wel fan van. Maar veel mensen snappen het idd niet.
Hans Moleman Well-known member 20 november 2025 #28 Googke zei: Ik ken hem nauwelijks, maar die heeft toch constant het woord en onderbreekt continue of hoort dat bij z'n persona? Klik om te vergroten... Vooral zo weinig mogelijk serieus nemen wat hij zegt.
Googke zei: Ik ken hem nauwelijks, maar die heeft toch constant het woord en onderbreekt continue of hoort dat bij z'n persona? Klik om te vergroten... Vooral zo weinig mogelijk serieus nemen wat hij zegt.
Agony Well-known member 20 november 2025 #29 Iwein haha, prachtig figuur. En die Annelies bevalt me ook wel (eventjes gezien in de slimste mens en daar was ze ook niet de zwakste schakel)
Iwein haha, prachtig figuur. En die Annelies bevalt me ook wel (eventjes gezien in de slimste mens en daar was ze ook niet de zwakste schakel)
elgrande Member 18 maart 2026 #30 Het valt me altijd op hoe timide Koen Wauters is in dit soort dingen. Maakt hem toch extra sympathiek.
Het valt me altijd op hoe timide Koen Wauters is in dit soort dingen. Maakt hem toch extra sympathiek.
D Double_T Member 1 april 2026 #31 elgrande zei: Het valt me altijd op hoe timide Koen Wauters is in dit soort dingen. Maakt hem toch extra sympathiek. Klik om te vergroten... In een andere podcast is ie toch wat minder timide maar ook daar komt hij sympathiek over.
elgrande zei: Het valt me altijd op hoe timide Koen Wauters is in dit soort dingen. Maakt hem toch extra sympathiek. Klik om te vergroten... In een andere podcast is ie toch wat minder timide maar ook daar komt hij sympathiek over.