Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same, hoop dat ze het kunnen bijleggen.De film afleveringen en horrorclub ook wel fan. Comedians is meer a la carte. Soms zoekt die het wel iets te ver qua onderwerpen voor zijn in memoriams maar zo kom je natuurlijk ook niet op platgereden paden. Al mis ik Xander wel
Laat zeker weten hoe het was!Ook al lang luisteraar hier
Morgen eindelijk eerste live bijwonen: uit de kast met Jeroen Leenders en Wim Helsen. Kijk er immens naar uit, wordt ongetwijfeld heerlijk absurd
Chaos! Mooi zoOok al lang luisteraar hier
Morgen eindelijk eerste live bijwonen: uit de kast met Jeroen Leenders en Wim Helsen. Kijk er immens naar uit, wordt ongetwijfeld heerlijk absurd

Die kleuuurre, die kleurrre ...Sven De Ridder vind ik ook altijd een topgast. Daar druipt de liefde voor film vanaf.
vant beste inderdaad. Enige combo waar Alex me ook niet echt stoortSven De Ridder vind ik ook altijd een topgast. Daar druipt de liefde voor film vanaf.

Dee kaft, de schoen kaftDie kleuuurre, die kleurrre ...
Ja, wat is daar nu eigenlijk tussen die twee gebeurd? #dagallemaalmodusSame, hoop dat ze het kunnen bijleggen.

Uitleg in de Mosselen threadJa, wat is daar nu eigenlijk tussen die twee gebeurd? #dagallemaalmodus
Hele leuke avond gehad, perfect naar verwachting. Combo Helsen-Leenders bracht wel vuurwerkLaat zeker weten hoe het was!

Nope ik ben ook niet echt akkoord met hun mening maar ze worden oud zeker?Moet ik me nu beginnen schamen omdat ik One Battle en Sinners wel heel goed vond?![]()