De Fokcast

De film afleveringen en horrorclub ook wel fan. Comedians is meer a la carte. Soms zoekt die het wel iets te ver qua onderwerpen voor zijn in memoriams maar zo kom je natuurlijk ook niet op platgereden paden. Al mis ik Xander wel

Ik zit aan aflevering 232 ondertussen, dus loop wel wat achter.

M'n grootste probleem met de film/serie/acteur/regisseur/... afleveringen is dat mijn lijst met films/series/... die ik wil zien nu echt wel onmenselijk groot aan het worden is.

Een pak films/series die ze bespreken heb ik nog nooit gezien (I know, schandalig van mij).
De afleveringen over films/series die ik nog nooit gezien heb, maar wel ken (zoals bvb Terminator, Star Wars, ...) beluister ik wel, maar de afleveringen over films/series die ik nog niet gezien heb en onvoldoende ken (Breakfast Club, Groundhog Day, ...) sla ik telkens even over tot ik de film/serie bekeken heb.

Uiteraard wel tof om nu een extra lijstje "must see" films/series te hebben, en de meeste heb ik intussen wel al bekeken (enkel Star Wars nog niet, maar daar plan ik ergens eens een marathon voor)

Luister ook al een tijd naar fokcast. Ondanks zijn nerveuze slordige zelve en het veelvuldig gebruik van ‘euh’.😁

Ook al lang luisteraar hier
Morgen eindelijk eerste live bijwonen: uit de kast met Jeroen Leenders en Wim Helsen. Kijk er immens naar uit, wordt ongetwijfeld heerlijk absurd

Same, hoop dat ze het kunnen bijleggen.
Ja, wat is daar nu eigenlijk tussen die twee gebeurd? #dagallemaalmodus

Met periodes luister ik wel eens naar de fokcast, maar dan in principe alleen naar de afleveringen die over film/lijstje gaan. De één op één gesprekken (vaak met komieken) skip ik wel. De kwaliteit (van het geluid) is gelukkig al een stuk beter dan vroeger.

Sowieso ligt zijn tempo van oplevering véél te hoog om alles te beluisteren :tongue:

Daar zijn de filmlijstjes afleveringen.
Altijd leuk.

Alleen is al na een paar minuten duidelijk dat 1 van de aanwezigen er een one man show van wil maken.

Doe da nu gewoon eens ZONDER publiek. Een Alex die de pedalen verliest is GEEN meerwaarde.

Terug
Bovenaan