En hij heeft ze zelfs niet opgeroepen om daar niet meer te gaan eten. Hij wil ze exposen om te laten zien hoe 'dark' ze zijn en hij roept op om ze te laten cancelen omdat justitie hen niet genoeg gestraft heeft, en heeft in het verleden al meer gevraagd van die 1000en volgers, onder andere misbruik maken van reportsystemen in YouTube en zo.Er is voor de wet een groot verschil tussen "Persoon X die zoon is van restauranthouders Y is mee betrokken bij de dood van een jonge student" en "ik vraag mijn 1000en volgers (of hoeveel hij er ook heeft, ik had nog nooit van die kerel gehoord voor dit proces en maar goed ook want ik vind het nu al een storend figuur) om niet meer te gaan eten in restaurant Y omdat hun zoon ermee voor gezorgd heeft dat iemand gestorven is."
Ik ben dan ook benieuwd hoe de rechtbank gaat oordelen uiteindelijk.
Het zijn pas geen leugens meer als het bewezen is. En als hij het kan bewijzen, is het ook geen laster!Maar het zijn geen leugens.
Tot dan zijn het misschien leugens en misschien ook niet, maar zonder enige dossierkennis kun jij dat niet weten. Je kennisvergaring zit vol gaten, de tegenpartij heeft geen recht op antwoord. Dus tot het niet meer misschien leugens zijn, blijft het laster. Hoe kun je zo zeker zijn door iets wat je ergens eens gelezen hebt, zonder enige andere feitenkennis?
De vrouw die een aanklacht voor verkrachting indiende, heeft ook gelogen. Tot dat uitkwam, waren het ook misschien leugens. Al goed dat de man nog niet veroordeeld en bestraft werd voor ontdekt werd dat het gelogen was, toch?

Een nieuwe definitie van anonimiteit wordt in het leven geroepen om de Reuzegommers en het gerecht maximale clementie te verlenen. Dan heb je tegenwoordig blijkbaar:
)