Zo is het toch nog een typische AFCON geworden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry Hans, maar dat gedrag toont aan dat die allemaal dezelfde memo hebben gekregen. Marokko heeft heel de AFCON in hetzelfde stadion gespeeld.Blijkbaar denkt men vaak ook dat die handdoek behekst is.
Goed ja, die ballenjongens kan je op zichweinig verwijten. Die laten zich meeslepen door hun idolen.
Die reactie van Infantino op Instagram is voor mij echt de grap. Waar hij Senegal verwijt van het veld te stappen.
Versta mij niet verkeerd. Allemaal heel verwerpelijk. En blijkbaar in de eerdere matchen ook subtieler gedaan. Mag hoe men in de finale zelf de moeite niet deed het te verbergen.Sorry Hans, maar dat gedrag toont aan dat die allemaal dezelfde memo hebben gekregen. Marokko heeft heel de AFCON in hetzelfde stadion gespeeld.
De matchofficials laten het ook gewoon passeren terwijl je voor zoiets eveneens het spel kan stilleggen.
Toch wel redelijk duidelijk dat die gemiste penalty gewoon afgesproken was zodat de wedstrijd kon uitgespeeld worden…
Als Slot maandag haalt fret ik mijne schoen op![]()
Toch wel redelijk duidelijk dat die gemiste penalty gewoon afgesproken was zodat de wedstrijd kon uitgespeeld worden…
Dan knal je hem naast of over toch? Maar op dat moment een pingel missen? Wat moet daar tegenover staan van prijs?Toch wel redelijk duidelijk dat die gemiste penalty gewoon afgesproken was zodat de wedstrijd kon uitgespeeld worden…

Inderdaad. En de reactie van Brahim achteraf zegt toch ook genoeg.Dan knal je hem naast of over toch? Maar op dat moment een pingel missen? Wat moet daar tegenover staan van prijs?
Ik vind dat de reactie van de 2 ploegen genoeg zegt. Absoluut niemand reageert..Inderdaad. En de reactie van Brahim achteraf zegt toch ook genoeg.
En dat zegt meer dan de reactie van Brahim Diaz die werkelijk in zak en as zit?Ik vind dat de reactie van de 2 ploegen genoeg zegt. Absoluut niemand reageert..