AFCON

Blijkbaar denkt men vaak ook dat die handdoek behekst is.

Goed ja, die ballenjongens kan je op zichweinig verwijten. Die laten zich meeslepen door hun idolen.

Die reactie van Infantino op Instagram is voor mij echt de grap. Waar hij Senegal verwijt van het veld te stappen.

Blijkbaar denkt men vaak ook dat die handdoek behekst is.

Goed ja, die ballenjongens kan je op zichweinig verwijten. Die laten zich meeslepen door hun idolen.

Die reactie van Infantino op Instagram is voor mij echt de grap. Waar hij Senegal verwijt van het veld te stappen.
Sorry Hans, maar dat gedrag toont aan dat die allemaal dezelfde memo hebben gekregen. Marokko heeft heel de AFCON in hetzelfde stadion gespeeld.
De matchofficials laten het ook gewoon passeren terwijl je voor zoiets eveneens het spel kan stilleggen.

Is er ergens een uitgebreide samenvatting te zien? Blijkbaar is er een afgekeurde goal die in de officiële samenvatting van 5 min niet te zien is. Bedankt!

Sorry Hans, maar dat gedrag toont aan dat die allemaal dezelfde memo hebben gekregen. Marokko heeft heel de AFCON in hetzelfde stadion gespeeld.
De matchofficials laten het ook gewoon passeren terwijl je voor zoiets eveneens het spel kan stilleggen.
Versta mij niet verkeerd. Allemaal heel verwerpelijk. En blijkbaar in de eerdere matchen ook subtieler gedaan. Mag hoe men in de finale zelf de moeite niet deed het te verbergen.

Maar heb meer problemen met gans die omkadering, dan met die ballenjongens zelf.

Toch wel redelijk duidelijk dat die gemiste penalty gewoon afgesproken was zodat de wedstrijd kon uitgespeeld worden…

Jij denkt dat Brahim Diaz opzettelijk een penalty mist in de laatste minuut van de Afrika Cup finale voor miljoenen Marokkaanse fans die al 50 jaar wachten op een titel?

G_A9-_HXIAAk4Zg

Net die beelden van de handdoek ook eens gezien. Die liggen daar op een moment te worstelen in de kleine rechthoek terwijl het spel gewoon doorgaat. :lol:

Ik vind dat de reactie van de 2 ploegen genoeg zegt. Absoluut niemand reageert..
En dat zegt meer dan de reactie van Brahim Diaz die werkelijk in zak en as zit?

Snap echt niet hoe je kan denken dat dit bewust was. Als Mendy naar de andere kant duikt gaat die bal gewoon binnen.

Als je echt een penalty wilt missen dan schiet je 'm gewoon keihard naast of over zoals @Marsu al zei.

Toch wel een naar volkje...
In de Europese steden zorgen hun "fans" voor overlast. Winst of verlies, het zal hen worst wezen.
En ook in eigen land komen ze voor de ogen van miljoenen kijkers asociaal voor de dag op AFCON. Van de ballenjongens, spelers en ook journalisten tot zelfs de prins, niemand lijkt zich normaal en respectvol te kunnen gedragen.

Hakimi heeft nog een excuus, op andere beelden is te zien dat die echt gewoon doet wat het publiek vraagt, hij lijkt helemaal niet te begrijpen waarom die die handdoek willen en lijkt niet door te hebben dat hij meedoet aan dat lelijk spelletje.

Maar voor de rest, allemaal schandalig, maar iedereen schuldig aan dit gezever zal wel weer vrijuit gaan.

Terug
Bovenaan