Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vreemd. In het gebouw van de PS zit een Vlaamse, niet-extreem-linkse vereniging.Alles wat Vlaams is of niet extreem links ziet de PS niet graag komen in Brussel. Sossen helpen mekaar over de kiesgrenzen heen hoor.
nee, omdat ze er net voor weerspannig waren. En omdat het geen wandelaars waren, maar betogers. Zonder aanvraag noch toelating.Gonzo the great zei:En ik heb een hele horde politie een groepje wandelaars zien in een hoekje drummen, enkel omdat er een logo onder op hun vlag stond dat iemand van de organisatie of ordediensten stoorde.
het programma van het VB over sociaal: https://www.vlaamsbelang.org/een-sociaal-vlaanderen . Niet waar de organisaties voor staan.Gonzo the great zei:De rest van de vlag was in lijn met de rest van de betoging, dus tegenbetogen kan je dat ook moeilijk noemen.
De politie was al aanwezig.Gonzo the great zei:Zoals hier al werd aangehaald: soms laat de politie gemaskerde relschoppers hun gang gaan en dingen vernielen. Dus het ging hier echt wel om het logo op de vlag. En ik snap dat totaal he, dat men VB liever niet in zijn stoet heeft, maar de politie daar fysiek op af sturen is nog iets anders vind ik.
Gezien Close écht niet bij elke betoging de camera's zit te bekijken in de hoop dat het VB afkomt, is de kans dat hij actief betrokken is nogal nihil. Je geeft totaal niet aan waarom dit de meest logische verklaring zou zijn.Gonzo the great zei:Met de bewijslast omdraaien bedoel ik dus: kom met een meer geloofwaardige reden af die de initiele actie van die politiemensen verantwoordt.
En ik gebruikte zeer duidelijk ALS de politie via via gebriefed wordt door Close op dit vlak, het stond speciaal in hoofdletters. Als jij dat onmogelijk vindt is dat jouw zaak en ik respecteer dat, maar "hersenspinsels" kan je dat niet noemen, zo onwaarschijnlijk is dat allemaal niet. Het is zelfs de meest logische verklaring in mijn ogen tot je met betere argumenten komt om me van het tegendeel te overtuigen.
Ik ben geen VB fan. Dus daar ben je al verkeerd.Allicht niet, Trump- en Vlaams belang-fans zijn doorgaans niet geïnteresseerd in inhoudelijke discussies.
De modus operandi bestaat meestal uit gewoon wat stellingen in de pot te smijten en dan gewoon terug te verdwijnen als blijkt dat er argumentatie verwacht wordt.
Nogmaals. Ik hoef mijn mening niet te laten afhangen wat hier in 10 paginas is geschreven.De moeite die iedereen steekt in het rationeel weerleggen is altijd exponentieel groter dan die van de potroerder.
In een thread op een discussieforum moet dit wel, zeker als je erop gevraagd wordt. Anders verziek je de thread. Niemand heeft er baat bij dat iemand dingen herhaald die reeds behandeld zijn en zeker niet als die persoon zelf geen moeite wil steken in het inlezen over een onderwerp.Nee maar ik kan wel objectief oordeel vellen. En ik zie TVG niets mis doen. Daar moet ik niet alle 10 paginas van deze thread doorlezen.
Nogmaals. Ik hoef mijn mening niet te laten afhangen wat hier in 10 paginas is geschreven.
Bij om het even welke andere politicus (geen VB'er), was die agent in kwestie reeds geschorst, de tuchtprocedure ingezet of op staande voet ontslagen.Bij om het even wie anders zou de VB-aanhang hier geschreven hebben dat hij nog wat harder had mogen kloppen, en zouden ze schande spreken moest die man een klacht aan zijn broek hebben. Bij om het even wie anders, zouden we TVG weer zien tweeten 'handen af van de politie!'.
Ik heb ondertussen toch gelezen, en de NIEUWE BEELDEN gezien, en blijf bij mijn standpunt. TVG deed niets verkeerd, agent staat dan nog een rij achter een andere agent, om een vuistslag te verkopenIn een thread op een discussieforum moet dit wel, zeker als je erop gevraagd wordt. Anders verziek je de thread. Niemand heeft er baat bij dat iemand dingen herhaald die reeds behandeld zijn en zeker niet als die persoon zelf geen moeite wil steken in het inlezen over een onderwerp.

Dat is bewust naast de kwestie praten en weer een een politiek steekje geven, die niets tot de discussie bijdraagt.Bwa. Ik geloof dat hij al in dezelfde staat is als voorheen maar of dat bewustzijn is.
Met om het even welke andere politicus (geen VB’er) was dit doodgewoon nooit gebeurd…Bij om het even welke andere politicus (geen VB'er), was die agent in kwestie reeds geschorst, de tuchtprocedure ingezet of op staande voet ontslagen.
Niet belachelijk doen he.Met om het even welke andere politicus (geen VB’er) was dit doodgewoon nooit gebeurd…
Neen.Bij om het even welke andere politicus (geen VB'er), was die agent in kwestie reeds geschorst, de tuchtprocedure ingezet of op staande voet ontslagen.
De associatie VB en crapuul maak jij ervan hoor.Niet belachelijk doen he.
Alsof VB de partij van het crapuul is, en alle andere partijen heilige boontjes zijn?
Ga anders es mee stappen met de PvdA.. En zien hoe zij het er vaak van af brengen.
Of bedoel je in de zin van, gelijk welke andere partij word nooit uitgesloten van een betoging?
Qua gebouw: wat niet in beeld komt boeit niet in de politiek.vreemd. In het gebouw van de PS zit een Vlaamse, niet-extreem-linkse vereniging. nee, omdat ze er net voor weerspannig waren. En omdat het geen wandelaars waren, maar betogers. Zonder aanvraag noch toelating.
het programma van het VB over sociaal: https://www.vlaamsbelang.org/een-sociaal-vlaanderen . Niet waar de organisaties voor staan.
De politie was al aanwezig.Gezien Close écht niet bij elke betoging de camera's zit te bekijken in de hoop dat het VB afkomt, is de kans dat hij actief betrokken is nogal nihil. Je geeft totaal niet aan waarom dit de meest logische verklaring zou zijn.

Dus jij vind het een normaal, alledaags gegeven, eerder zelfs een faits divers, dat politici in eender welke stad opdracht geven aan de politie om politici van andere politieke partijen te verhinderen van hun mening te uiten in het openbaar domein van hun stad?Qua gebouw: wat niet in beeld komt boeit niet in de politiek.
Qua programma: da is snel opzoekwerk van die politie ter plaatse dan, ik ben zeer onder de indruk. Ik heb geen beelden gezien van een groepje agenten die partijprogramma's stonden te googlen, maar misschien deden ze dat achter het hoekje...
En neen, Close zat uiteraard niet achter de camera . Die briefed gewoon zijn politietop jaarlijks ofzo: voor A, B, C rol je de rode loper uit, en X, Y, Z maak je het zo moeilijk mogelijk om iets te organiseren, en hou je ze tegen als ze toch opdraven.
En dit weet jij ook. Ik onderschat je niet JPV, en het feit dat je dit in het belachelijke probeert te trekken zegt genoeg. Het ging hier niet om inhoud van programma, gedrag, kans op rellen...allemaal poeha. Dat er X,Y of Z als logo op je vlagje staat is het enige wat telt hier. Dat is politiek gewoon, laten we niet naief doen. Als Groen iets in Ninove wil organiseren gaan ze die ook ambeteren, dat spreekt gewoon voor zich.
Maar om dat zo fysiek aan te pakken? Zelfs die flik met losje handjes buiten beschouwing gelaten. Een cursus subtiliteit voor de Brusselse botjes is op zijn plaats, want nu staat Close of de Brusselse PS met zijn broek af. Of het zal helpen weet ik niet, als ze al op de vuist gaan tijdens kajakken op de Lesse![]()
Het komt nochtans heel goed in beeld.Qua gebouw: wat niet in beeld komt boeit niet in de politiek.
Komaan, als de organisatie van een betoging zegt dat die mensen niet welkom zijn op hun betoging, zal de politie dat wel geloven. Geen enkele organisatie wil per se maar weinig volk, he. Dus als ze die weigeren is er een reden. En dan is het voor de politie voldoende, want dan heeft het vb de betoging niet aangevraagd.Qua programma: da is snel opzoekwerk van die politie ter plaatse dan, ik ben zeer onder de indruk. Ik heb geen beelden gezien van een groepje agenten die partijprogramma's stonden te googlen, maar misschien deden ze dat achter het hoekje...
En neen, Close zat uiteraard niet achter de camera . Die briefed gewoon zijn politietop jaarlijks ofzo: voor A, B, C rol je de rode loper uit, en X, Y, Z maak je het zo moeilijk mogelijk om iets te organiseren, en hou je ze tegen als ze toch opdraven.
En dit weet jij ook. Ik onderschat je niet JPV, en het feit dat je dit in het belachelijke probeert te trekken zegt genoeg. Het ging hier niet om inhoud van programma, gedrag, kans op rellen...allemaal poeha. Dat er X,Y of Z als logo op je vlagje staat is het enige wat telt hier. Dat is politiek gewoon, laten we niet naief doen. Als Groen iets in Ninove wil organiseren gaan ze die ook ambeteren, dat spreekt gewoon voor zich.
Ha, ze konden ni, dus ze wouden welHet vb heeft onlangs nog betoogd in Brussel, he. Politie kon niks doen, wegens goedgekeurd via raad van state.
Dat zegt genoeg he, als enkel zij zo ver moeten gaan om ook eens te mogen paraderen.Het zegt genoeg dat je te vlug conclusies trekt. Ook de vooral extreem-linkse tegenbetoging werd verboden door close. Ook dat verbod werd door de raad van state (terecht) opgeheven.Ha, ze konden ni, dus ze wouden welDat zegt genoeg he, als enkel zij zo ver moeten gaan om ook eens te mogen paraderen.
Maar denk je dat het VB daar dan werkelijk enkel stond omdat ze de zorg zo hard willen steunen?Ben ik dan de enige die het ook erg vindt en kinderachtig dan zoiets als een betoging om de zorg te verbeteren niet meer kans losgekoppeld worden van links en rechts? We gaan gewoon steeds meer en meer af op polarisatie en uitersten tegenwoordig. Vakbonden zijn inderdaad links en VB is dan (extreem) rechts, maar als u beide punt is dat de zorg meer aandacht verdient en je wilt daarvoor opkomen, in wat voor wereld leven we dan dat zoiets al niet meer samen kan? 'Ah nee, die mensen moet ik niet, die moeten weg!' Het feit dat hun aanwezig voor onrust zorgt in een betoging (zelfs niet een tegenbetoging) vind ik gewoon belachelijk. Als ik morgen voor de zorg ga betogen, een rechts van mij staat de PS en links van mij het VB (see what I did there!), dan kan je toch alleen maar blij zijn dat 2 uiterste partijen zich wel kunnen vinden in zoiets, geeft de boodschap toch ook veel meer kracht: zelfs hun diepliggende 'afkeer/haat' kunnen opzij zetten om samen boodschap te brengen. Neen, hun aanwezigheid zorgt al voor onrust. Dit vind ik het nog het zieligste, ergste van allemaal. TVG moet die flik niet slaan, die flik moet niet reageren, maar tbh, als ge zo doet, moet ge ook niet schrikken dat er reactie komt.