Ik heb het deze week twee maal meegemaakt dat ik weet dat mensen gewoon zitten te drinken en dan alsnog in de auto kruipen, terwijl ze letterlijk zitten te praten over Tom Waes
Eenmaal effectief op kunnen wijzen, want we waren uit eten, dat ze niet mogen rijden en dat er beter wat water wordt gedronken en dus niet in de auto mag gekropen worden. Resultaat? Ze bekijken mij aan als de onnozelaar dat niet drinkt en de sfeer verpest. Zucht.
De andere situatie is mijn vrouw dat naar een after work event gaat en waar ze naar huis gereden wordt door iemand die drie Duvels achterover heeft gekapt en 1 shot...
Ik heb het wel een beetje gehad dat ik, die nooit (ja nooit) alcohol drinkt de halve zot is en de saaie piet, en niet letterlijk alle andere mensen rond mij die dronken in de auto kruipen. Maar ja: "zonder alcohol is het niet leuk hé". Misschien moet ge proberen het leuker te maken zonder alcohol of I dunno, is effectief niet zo geweldig?
Ik denk dan, ja ik hoop dat ge eens in de gracht rijd, maar het probleem is vaak dat ze eerder iemand van de baan gaan maaien.
Vervolgens is de omgeving (vrienden en familie) toch zo verwonderd hoe dit kon gebeuren, want het is echt geen slecht persoon.