JorisBlack
Well-known member
Dat is zijn broer![]()
Haha dat wist ik dus echt niet.
We hebben echt niet 2 van die types nodig in de media. Maar waarschijnlijk behoor ik gewoon totaal niet tot het doelpubliek.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is zijn broer![]()
Haha dat wist ik dus echt niet.
We hebben echt niet 2 van die types nodig in de media. Maar waarschijnlijk behoor ik gewoon totaal niet tot het doelpubliek.

Inderdaad, fantastisch om te zien en horen, geeft mij zelf ook meer "beleving" als die stadions echt bomvol zitten en de supporters luid zijn.Komt (te) weinig aan bod, maar de fans zijn terug!
Na het gedoe in Qatar zitten we eindelijk weer met volle stadions, met trotse supporters voor hun land, met hun eigen cultuur, beleving, sfeer ... heerlijk gewoon, dit is exact wat (landen) voetbal moet zijn, geen fake of exclusief gezever.
En dit nog eens in Duitsland waar fancultuur & betrokkeheid door de fans meer dan eender waar ingebakken zit![]()
Alleen zonde van de veldbestormers en de biergooiers. Maar voor de rest leuk sfeertje idd.Komt (te) weinig aan bod, maar de fans zijn terug!
Na het gedoe in Qatar zitten we eindelijk weer met volle stadions, met trotse supporters voor hun land, met hun eigen cultuur, beleving, sfeer ... heerlijk gewoon, dit is exact wat (landen) voetbal moet zijn, geen fake of exclusief gezever.
En dit nog eens in Duitsland waar fancultuur & betrokkeheid door de fans meer dan eender waar ingebakken zit![]()
Kan ik zeker beamen na de match van België in Keulen. Heel positieve sfeer tussen beide supportersgroepen. Enkel spijtig van het tekort aan bier en tapkranen in het fandorp.Komt (te) weinig aan bod, maar de fans zijn terug!
Grote kans dat dit weer zo zal zijn, want de Tour start komende zaterdag..Is elk tornooi zo dat de matchen van 21u de grote Karl show zijn. Er was zo een jaargang dat het plots Vive le velo werd in die studio omdat per se Karl dat moet presenteren..
Idd, top sfeer in Keulen. Zowel voor als na de match. Alleen jammer dat er toch altijd marginalen zijn die tijdens het volkslied willen fluiten. De fanwalk was ook indrukwekkend met zoveel man.Kan ik zeker beamen na de match van België in Keulen. Heel positieve sfeer tussen beide supportersgroepen. Enkel spijtig van het tekort aan bier en tapkranen in het fandorp.
Volledig akkoord. Veel ploegen ontbreken een echte killer, behalve die dat jij opsomt. Fullkrug is misschien wel de exponent want hij valt in en scoort de gelijkmaker. In Qatar was hij ook zo 2x trefzeker.Nog mensen die de echt nummer '9' missen dit tornooi? Genre Villa, Torres, Klose, ...
Het lijkt alsof veel toplanden kiezen om een speler in punt te zetten die daar wel kan spelen, maar niet aan de voorwaarden van een echte 9 voldoet.
Allez, ge hebt Kane en Morata en Lukaku natuurlijk, maar die geven niet echt thuis dit tornooi. En dan hebt ge bv Duitsland dat liever met Havertz speelt ipv Füllkrug, terwijl dat mss wel de beste echte nr9 dit tornooi zou kunnen zijn.
En nog iets dat ik opvallend vind: er zijn veel ploegen met echt een hele wankele verdediging. Er vallen meer doelpunten uit defensieve errors dan uit mooi, vloeiend, aanvallend spel.
Super belangrijk om morgen de groep te winnen dus en zo in de "gemakkelijke" tabelhelft te komen.
hebben we niet in eigen hand hèSuper belangrijk om morgen de groep te winnen dus en zo in de "gemakkelijke" tabelhelft te komen.