Hij kan ook "gewoon" kilometers achter de auto van die renner voor hem hebben geredenIk begin we daar wel stilaan vragen bij te stellen. Oké, Romeo kan tijdrijden, is een krachtsmens dus dat laatste stuk ligt hem maar die zijn tijd is echt zot.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij kan ook "gewoon" kilometers achter de auto van die renner voor hem hebben geredenIk begin we daar wel stilaan vragen bij te stellen. Oké, Romeo kan tijdrijden, is een krachtsmens dus dat laatste stuk ligt hem maar die zijn tijd is echt zot.

3x keerSegaert 1ste aan T2, maar ja ik betwijfel dat het genoeg is met dat laatste stuk van Romeo. 5 en halve seconde, dat zal niet genoeg zijn vrees ik.

Dan moet die ook snel gereden hebbenHij kan ook "gewoon" kilometers achter de auto van die renner voor hem hebben gereden![]()
Dan moet die ook snel gereden hebben
Duidelijk dat ze met 2 waren, als Strava het zegt!Romeo rijdt maar 1km/h trager dan Remco gisteren op het laatste stuk: https://www.strava.com/activities/12484146645/segments/3273313995632483494
Dat hij 40 sec (dacht ik gezien te hebben correct me if I am wrong) sneller was dan jan en alleman verdient het om dit even te controleren.Zou wel graag eens die laatste 10km zien van Romeo