Algemeen Wielernieuws

O’Connor nog laten rijden…
Hoe verzin je het zelfs.

Verdiende wereldkampioen maar veel landen en renners moeten toch eens gaan bezinnen.
Draai rond en je hebt nog een kans om het spannend te maken, nu gewoon al vrij snel voor zilver en brons gaan rijden.

Heel knap, sterkste man in koers, maar slecht voor de koers. Je merkt dat de rest enkel nog maar koerst om "best of the rest" te worden. Hoewel hij met andere tacktieken van sommige landen wel te pakken was volgens mij.

Dit was anders wel een héél saai WK. Die lange solo's mogen wel eens gaan stoppen :)

Maar zoals gezegd: écht niet normaal van Pogi. Zo lang met uwe neus vol in de wind en niks van uwe voorsprong afgeven. Want op een gegeven moment draaide het gedurende een lange tijd redelijk goed in de achtervolging. En die kwamen ook toen niks dichter.

Praat voor achteraf maar eigenlijk bepaald de val van Alaphilippe hier mee de koers?

Zonder val geen Sivakov die mag meerijden? En dan kraakt hij misschien toch nog op het einde. Sowieso straf nummer natuurlijk.

Draai rond en je hebt nog een kans om het spannend te maken, nu gewoon al vrij snel voor zilver en brons gaan rijden.
Heel knap, sterkste man in koers, maar slecht voor de koers. Je merkt dat de rest enkel nog maar koerst om "best of the rest" te worden. Hoewel hij met andere tacktieken van sommige landen wel te pakken was volgens mij.
Het G2-syndroom blijft slachtoffers maken in groep 2.
Helpt iemand als Pogacar des te meer als je zoiets in het verleden al hebt geflikt.
Zo van: "herinner u de Strade, boys, het gaat niet lukken om mij te pakken."
Dit was anders wel een héél saai WK. Die lange solo's mogen wel eens gaan stoppen :)

Maar zoals gezegd: écht niet normaal van Pogi. Zo lang met uwe neus vol in de wind en niks van uwe voorsprong afgeven. Want op een gegeven moment draaide het gedurende een lange tijd redelijk goed in de achtervolging. En die kwamen ook toen niks dichter.
Na 100km aanval was de voorsprong nog geen minuut.
Wat als hij was gegaan op 30km (na beulwerk van Slovenië)? Dan was het misschien drie minuten.
Ik zou niet weten wat het meest indrukkwekkende zou zijn.

Hij heeft een wapen van Remco tegen de rest gebruikt. Gaan op een onverwacht moment. Anders onbegrijpelijk dat er geen enkele topfavoriet in het wiel zat.

Tratnik rijdt alle ploeggenoten van de medefavorieten aan flarden.

Ik hoop oprecht dat pogi volgend jaar iets minder dominant is voor ons kijkers.
Want draai het hoe je wilt het was als kijker een echt kloteseizoen

Hele dominante renners en stevige valpartijen

Terug
Bovenaan