Algemeen Wielernieuws

Komt allemaal wel goed jongens. Volgend jaar bij Red Bull gaan ze hem eens op pad sturen met Max Verstappen wordt hij in geen tijd een model prof :oi22:

Laatste wedstrijd van Thomas G vandaag, mijn favoriete wielrenner van het huidige peloton toch wel een grootheid.

TDF / P-N / Suisse / Dauphine / E3 / Romandië / 3 Tdf etappe zeges
dan nog eens 2de plaats in Giro en TDF
Ook wel zijn nodige portie ongeluk gehad (stomme valpartijen) dat het misschien wel nog beter kon zijn.

Remco wint in GB maar heeft zich toch ook weer van zijn mindere kant laten zien. Anderen break checken als die in uw wiel hangen, doe je niet.
Wie zegt dat Remco remt? Rondel kijkt ook even achterom, tja dan zie je niet wat er voor je aan de hand is! Was nauwelijks iets aan en zie je bijna in elke koers..

Wie zegt dat Remco remt? Rondel kijkt ook even achterom, tja dan zie je niet wat er voor je aan de hand is! Was nauwelijks iets aan en zie je bijna in elke koers..

Ik was al heel de dag aan het wachten op uw reactie :laugh:
Wie dat zegt? Euhm mijn ogen en de ogen van iedereen die tegoei kijkt? De UCI want ze hebben hem beboet? Klaas Lodewijck die zelf zegt dat het niet ok was en de straf terecht was? Remco zelf die er blijkbaar mee akkoord is?

Ik weet dat je waarschijnlijk Remco nog zou verdedigen als hij letterlijk iemand de kant in duwt, maar hou het even serieus. Als zelf zijn eigen ploeg het er over eens is dat het niet ok was... Nee, je ziet nooit dat een renner bergop gewoon vol remt omdat hij gefrustreerd is dat er jongens in zijn wiel hangen. Enkel bij Remco.

De ploeg heeft daarstraks zelf toegegeven dat hij terecht bestraft is. Dus ja het was een dwaas manoeuvre zonder ernstige gevolgen.

Ik was al heel de dag aan het wachten op uw reactie :laugh:
Wie dat zegt? Euhm mijn ogen en de ogen van iedereen die tegoei kijkt? De UCI want ze hebben hem beboet? Klaas Lodewijck die zelf zegt dat het niet ok was en de straf terecht was? Remco zelf die er blijkbaar mee akkoord is?

Ik weet dat je waarschijnlijk Remco nog zou verdedigen als hij letterlijk iemand de kant in duwt, maar hou het even serieus. Als zelf zijn eigen ploeg het er over eens is dat het niet ok was... Nee, je ziet nooit dat een renner bergop gewoon vol remt omdat hij gefrustreerd is dat er jongens in zijn wiel hangen. Enkel bij Remco.
Sorry ik zag dat niet maar zal wel aan mijn ogen liggen. Ik zal naar de oogarts gaan. Nu tevreden?

Ok, laat de haatzaaierij ook maar weer beginnen dan.. Remco kan toch nooit iets goeddoen voor sommigen.. als hij wint ist niet goed want.... Als hij verliest is hij bijna een loser.. enzovoorts.. Vooral zielig hoe men in België omgaat met een wereldtopper en elke gelegenheid gebruikt om hem onderuit te halen. Nu ja, de monden worden toch telkens weer gesnoerd keer op keer..

Sorry ik zag dat niet maar zal wel aan mijn ogen liggen. Ik zal naar de oogarts gaan. Nu tevreden?

Ok, laat de haatzaaierij ook maar weer beginnen dan.. Remco kan toch nooit iets goeddoen voor sommigen.. als hij wint ist niet goed want.... Als hij verliest is hij bijna een loser.. enzovoorts.. Vooral zielig hoe men in België omgaat met een wereldtopper en elke gelegenheid gebruikt om hem onderuit te halen. Nu ja, de monden worden toch telkens weer gesnoerd keer op keer..

Nee, Remco kan niets slecht doen voor u. Zelfs als zijn ploeg en hijzelf het toegeven, verdedig je hem nog. ELKE vorm van kritiek lokt een reactie uit van u. Dat is vooral zielig. Hij is god niet.

Nu zie je toch echt spoken hoor. Remco heeft hier gewoon terecht een straf gekregen, dit heeft niets te maken uw 2de stuk van je post want dit slaat gewoon nergens op in deze case ;-)

Moest Remco een voetballer zijn gebleven, zou hij dan een oorbijter geworden zijn zoals Suarez? Of een kopstootertje zoals Zidane? :oi22:

Ja, die maniertjes... ze gaan er nooit uit gaan.

Voor de rest wel een goed wederoptreden in competitie. Zal zijn rol wel kunnen spelen op het WK.

Ploegleider Lodewyck: “Het is een terechte beslissing”
Zijn ploegleider Klaas Lodewyck had het voor de start van de slotetappe nog even over de straf. “Of het al overgeschreven is? Ik denk het wel, maar dat zal ik toch niet doen”, grapt de oud-renner. “Maar goed, het is een terechte beslissing en we gaan akkoord met die bestraffing. Ook Remco besefte op dat moment wel dat er nog iets zou volgen.”

Ben Remco fan FWIW, maar dit is gwn not done..
Eigenlijk nog een geluk dat die niet valt, of het had wat geweest.

Moest Remco een voetballer zijn gebleven, zou hij dan een oorbijter geworden zijn zoals Suarez? Of een kopstootertje zoals Zidane? :oi22:

Ja, die maniertjes... ze gaan er nooit uit gaan.

Voor de rest wel een goed wederoptreden in competitie. Zal zijn rol wel kunnen spelen op het WK.
Nee gewoon een soort Gille De Bilde.

Nee, Remco kan niets slecht doen voor u. Zelfs als zijn ploeg en hijzelf het toegeven, verdedig je hem nog. ELKE vorm van kritiek lokt een reactie uit van u. Dat is vooral zielig. Hij is god niet.
Waar zeg ik ergens dat hij god is? De kleine fout die hij maakte is toegegeven en de boete betaald amen.. Ahzo ik ben zielig. :thinking: We zullen eens zien wie er zielig is als ik eens kritiek uit op een renner.. dan is het kot te klein denk ik.

Zie nu pas dat manoeuvre van Remco.

Allez zeg, waarom toch? Je verbaal boos maken tot daar aan toe, maar dit slaat toch helemaal nergens op. Komende van iemand die zich geregeld al eens (terecht) druk maakt ivm veiligheidskwesties, dan moet je dit toch echt niet zelf gaan doen.

Snap ook niet hoe je dit kan goedpraten of verdedigen.

Hij is god niet.

Ik schrik ervan dat nog niemand op Wikipedia bij hem de bijnaam “God” heeft toegevoegd.
Want iedereen weet toch dat Remco God is?

Oliedom, niet sympathiek en zo onsportief al de pest.
Hoe groot hij ook is op sportief vlak, zo klein is hij soms in zijn gedrag. Wat overigens geen haat is maar een vaststelling.
Ook dit onthouden de mensen, en ook is een onderdeel van uw carrière als men een terugblik maakt binnen x aantal jaar. We zouden bijna de polimiek met RVG vergeten enkele maanden geleden.

Ook dit onthouden de mensen, en ook is een onderdeel van uw carrière als men een terugblik maakt binnen x aantal jaar.

Dat zal allemaal wel meevallen. Dit was eigenlijk geen nieuws. Enkel de mensen die de Vuelta dat rondje in Brittannië (een beetje) volgen, zijn hier van op de hoogte. Voor de rest waait dit voorbij. Idem met veel andere momentjes die al tijdens de koers zijn gebeurd de voorbije jaren.

Het grote publiek onthoudt toch vooral zijn overwinningen op de OS, het WK, de Vuelta-eindzege, de 3e plek in de Tour, ... wat maakt dat hij bij het grote publiek toch populair is.

Voor koersliefhebbers die het allemaal wel van nabij volgen, kan het wel storend zijn. De reden waarom hij bij mij ook niet op het hoogste schavotje staat. Jammer, want het is een fantastische renner die als Belg al dingen gedaan heeft die we al héél lang niet meer gezien hebben (of nooit gezien hebt, om je geen 60+ bent :tongue:). Maar ik zie dat gedrag ook helemaal niet graag.

Laatst bewerkt:
Dat zal allemaal wel meevallen. Dit was eigenlijk geen nieuws. Enkel de mensen die de Vuelta (een beetje) volgen, zijn hier van op de hoogte. Voor de rest waait dit voorbij. Idem met veel andere momentjes die al tijdens de koers zijn gebeurd de voorbije jaren.

Het grote publiek onthoudt toch vooral zijn overwinningen op de OS, het WK, de Vuelta-eindzege, de 3e plek in de Tour, ... wat maakt dat hij bij het grote publiek toch populair is.

Voor koersliefhebbers die het allemaal wel van nabij volgen, kan het wel storend zijn. De reden waarom hij bij mij ook niet op het hoogste schavotje staat. Jammer, want het is een fantastische renner die als Belg al dingen gedaan heeft die we al héél lang niet meer gezien hebben (of nooit gezien hebt, om je geen 60+ bent :tongue:). Maar ik zie dat gedrag ook helemaal niet graag.

De Vuelta nog wel 😬

Ik apprecieer wel dat hij zo wat uit de band springt in de brave wielerwereld maar brakechecken is gewoon echt vuil gedrag.

Terug
Bovenaan