Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, enkel zilver op ITT EK en ITT OS ontbreekt. Wat een legacyPrachtig, VA zijn zilveren prijzenkast is bijna volledig
Ik heb hier in februari ofzo na het WK veldrijden de hot take gedropt dat WVA nooit nog een grote wedstrijd gaat winnen (EK/WK/OS/Monument). Ik kan het bijna is mijn sign gaat zitten, is gewoon een safe bet.Sorry, maar toch een beetje een faal van Van Aert. Eeuwige tweede.
Dat lijkt me ook weer overdreven, PR zie ik hem nog wel eens winnen, daar is hij eigenlijk te sterk in om altijd te missen. Maar dat er geen vele overwinningen van die omvang meer komen, dat is ondertussen wel duidelijk. Hij wint gewoon te moeilijk als het er echt om gaat.Ik heb hier in februari ofzo na het WK veldrijden de hot take gedropt dat WVA nooit nog een grote wedstrijd gaat winnen (EK/WK/OS/Monument). Ik kan het bijna is mijn sign gaat zitten, is gewoon een safe bet.
WVA falen? Wat dan gezegd van Kooij, Pedersen, ...?
Ik zou zeggen zet het in uw sign! Ik wil gerust ongelijk krijgen. MAar volgens mij, als het al gebeurt, zal dat pas zijn over vijf jaar ofzo wanneer ze er zelfs geen rekening meer mee houden.Dat lijkt me ook weer overdreven, PR zie ik hem nog wel eens winnen, daar is hij eigenlijk te sterk in om altijd te missen. Maar dat er geen vele overwinningen van die omvang meer komen, dat is ondertussen wel duidelijk. Hij wint gewoon te moeilijk als het er echt om gaat.
Ik heb hier in februari ofzo na het WK veldrijden de hot take gedropt dat WVA nooit nog een grote wedstrijd gaat winnen (EK/WK/OS/Monument). Ik kan het bijna is mijn sign gaat zitten, is gewoon een safe bet.
Het leek wel ploegenspel van Jumbo en een VA die niet voor die andere kopman wilde werken en hoopte dat hij (De Lie) het wel zou oplossen voor hem.Jonge jonge jonge jonge….
De Lie moet hier altijd laatste man zijn, VA moet aantrekken. Dat was vingers in de neus geweest dan. Echt ongelofelijk dit.
Wat een inspanning levert die man…
WVA waar ben je in godsnaam mee bezig.