Algemeen Wielernieuws

Jonge jonge jonge jonge….
De Lie moet hier altijd laatste man zijn, VA moet aantrekken. Dat was vingers in de neus geweest dan. Echt ongelofelijk dit.
Wat een inspanning levert die man…

WVA waar ben je in godsnaam mee bezig.

Toch ook wel sterk van van Laporte, want niet alleen Wout, maar ook Kooij komt niet meer in de buurt.

Pedersen toch ook niet meer super

Gaat toch een wat zure nasmaak zijn bij De Lie ook, echt het gevoel dat die die kon winnen. Kan goed zijn dat die onderweg niet de beste benen had, maar De Lie in een laatste km op zo een hellende aankomstlijn is onhoudbaar.

Ik heb hier in februari ofzo na het WK veldrijden de hot take gedropt dat WVA nooit nog een grote wedstrijd gaat winnen (EK/WK/OS/Monument). Ik kan het bijna is mijn sign gaat zitten, is gewoon een safe bet.
Dat lijkt me ook weer overdreven, PR zie ik hem nog wel eens winnen, daar is hij eigenlijk te sterk in om altijd te missen. Maar dat er geen vele overwinningen van die omvang meer komen, dat is ondertussen wel duidelijk. Hij wint gewoon te moeilijk als het er echt om gaat.

Dat lijkt me ook weer overdreven, PR zie ik hem nog wel eens winnen, daar is hij eigenlijk te sterk in om altijd te missen. Maar dat er geen vele overwinningen van die omvang meer komen, dat is ondertussen wel duidelijk. Hij wint gewoon te moeilijk als het er echt om gaat.
Ik zou zeggen zet het in uw sign! Ik wil gerust ongelijk krijgen. MAar volgens mij, als het al gebeurt, zal dat pas zijn over vijf jaar ofzo wanneer ze er zelfs geen rekening meer mee houden.

Ik heb hier in februari ofzo na het WK veldrijden de hot take gedropt dat WVA nooit nog een grote wedstrijd gaat winnen (EK/WK/OS/Monument). Ik kan het bijna is mijn sign gaat zitten, is gewoon een safe bet.

Gaan we nu serieus het EK waarderen als een grote wedstrijd? Dit staat voor mij gelijk aan een klassieker...

Jonge jonge jonge jonge….
De Lie moet hier altijd laatste man zijn, VA moet aantrekken. Dat was vingers in de neus geweest dan. Echt ongelofelijk dit.
Wat een inspanning levert die man…

WVA waar ben je in godsnaam mee bezig.
Het leek wel ploegenspel van Jumbo en een VA die niet voor die andere kopman wilde werken en hoopte dat hij (De Lie) het wel zou oplossen voor hem.

Triestig dit. VA heeft vandaag naar mijn mening verdiend 'verloren'. Het grootste slachtoffer is echter De Lie. Waarom was die niet laatste man? Dan gun je het hem niet he.

Je kan niet zeggen dat hij niet op de afspraak was. 3e in de TT, 2e op de weg... maar oh zo zuur.

En op het WK Gravel wordt die wrs geklopt door Matje :unsure:

Doet het toch gewoon express om laporte weeral te laten winnen? Gaat gewoon plots weer zitten terwijl hij volgens mij nog zeker over had.
Vooral triestig voor het berewerk van De Lie.

Terug
Bovenaan