Matthias92
Active member
Wordt de chrono des nations morgen ergens uitgezonden?
Op youtube dus in het Frans:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt de chrono des nations morgen ergens uitgezonden?
Inderdaad, wordt een klepper (als hij dat al niet is) als hij de lijn doortrekt.Aan T2 17" achter. Ze gaan allemaal een vette kluif hebben aan Tarling de komende jaren. Bissiger en Cavanga op een dikke minuut.

![]()
Cian Uijtdebroeks boos op zijn ploeg na Chrono des Nations: “Het is altijd iets met het materiaal bij BORA”
Van de 21 deelnemers reed Cian Uijtdebroeks in de Chrono des Nations als veertiende over de streep. Hij wil verbeteren in tijdrijden, maar daarvoor heeft hij de steun van zijn ploeg nodig. Hij eindigde uiteindelijk op 4:07 van winnaar Josh Tarling.www.hln.be
't Is wel een vurig mannetje hé
Beetje onnodig imo dat hij dat allemaal publiek zegt, ook niet slim denk ik. Je zet je eigen ploeg een beetje te kakken en ze zet ook serieus onder druk. Zelfs al ga je niet bijtekenen, je moet er nog een jaar mee door hé. Het is voor een 19 jarige echt niet slim om het risico te nemen om een heel seizoen in onvrede met je team te leven.
Roglic is wel maar voor beperkt aantal jaren nogInderdaad toch wel allemaal beetje riskant. In de Vuelta al beetje boel met Vlasov nu weer. Dan dat flirten met andere ploegen. Zeker nu ze met Roglic een nieuwe kopman hebben van toch een andere niveau dan wat ze ervoor hadden worden de plaatsjes allemaal duurder.
Roglic is wel maar voor beperkt aantal jaren nog
Maar mss dat die wel wat professionaliteit binnen brengt want die gaat daar ook niet mee kunnen lachen hoor als zijn fiets niet functioneert of zijn positie brak is
Hij wordt volwassen en toont zich wat meer patron.
Ik juich dat toe.
Dit is toch echt niet bevorderend voor de relatie met uw ploeg. Hij komt nog maar pas piepen. Heeft weliswaar een goed seizoen gereden en een uitstekende Vuelta, maar wees aub een beetje professioneel en los dat dan intern op in plaats van streken te krijgen en dat uit te smeren in de pers. Op deze manier lijkt het alsof hij persé weg wil. En misschien is dat wel zo, maar dan zijn er ook andere manieren op dat op te lossen. Een beetje nederig zijn kan ook geen kwaad op die leeftijd.Hij wordt volwassen en toont zich wat meer patron.
Ik juich dat toe.
Hij wordt volwassen en toont zich wat meer patron.
Ik juich dat toe.
Je weet natuurlijk niet wat daar intern bij Bora allemaal speelt... ik denk dat je toch wel moeilijk kan ontkennen dat heel dat circus in de Vuelta een vreemde zaak was. Dat Vlasov daar solo slim speelt en Cian nog een hak probeert te zetten tot daaraan toe nog. Maar dat diezelfde Vlasov door een ploegmaat gelanceerd wordt om net dat te doen (de hogere plaatsen waren sowieso buiten schot) was toch een héél rare actie.Patron? 20 jaar en 0 profoverwinningen. Ondanks zijn mooie prestaties in zware koersen die zeker een groot potentieel aantonen, is hij echt nog maar een broekventje en heeft hij ook nog veel te bewijzen. Voetjes op de grond houden, hij is verre van het niveau van Evenepoel verwijderd op die leeftijd, maar hij gedraagt zich wel zo. Intern kritiek geven moet zeker kunnen, maar publiek even gaan dreigen dat hij vertrekt als ze hem niet beter maken (alsof dat enkel aan Bora ligt, hij doet alsof iedereen zo aero kan rijden als Evenepoel bijvoorbeeld en tegelijkertijd nog de maximale power kan leveren), is echt oerdom.
Ik begrijp de parallel met Evenepoel ook helemaal niet. If anything is hier vooral een parallel met Van Wilder te trekken in zijn DSM periode of zijn we dat al allemaal vergeten? Daar is ook behoorlijk wat modder gegooid. Voor hetzelfde geld is Cian oprecht niet gelukkig en heeft hij een mogelijke uitweg naar een ander team en probeert hij nu zijn exit te forceren... niks wat niet minstens 10-15 andere renners gedaan hebben de afgelopen 5 jaar.
Als dit zijn “volwassen worden” is dan heeft hij nog wel wat werk.Hij wordt volwassen en toont zich wat meer patron.
Ik juich dat toe.