Maar die nu nog naar de tourploeg sturen wordt gewoon moeilijk. Hij heeft er al 52 wedstrijddagen opzitten.
Ik bedoelde natuurlijk geen Giro en wel de Tour. De Giro en Tour dubbelen gaat zeker niet lukken voor Merlier.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar die nu nog naar de tourploeg sturen wordt gewoon moeilijk. Hij heeft er al 52 wedstrijddagen opzitten.
Hij hoeft de tour niet uit te rijden.Ik bedoelde natuurlijk geen Giro en wel de Tour. De Giro en Tour dubbelen gaat zeker niet lukken voor Merlier.
Alé eerlijk, ik had die zelfs met Remco gewoon meegenomen met 1 leadout. Neemt toch ook gewoon de druk weg van Remco.
Iedereen denkt dat wel denk ik.
En vooral omdat de piste Remco misschien niet zo een sterke piste zal zijn. Hij kan nog verrassend uit de hoek komen, maar ik vrees ervoor.
En zie bv dit forum. We spreken over sprinters en de Tour en toch moet het bij sommige meteen weer gaan over wat een dikke vette loser die Evenepoel toch wel eigenlijk is, dat die niks te zoeken heeft in de Tour. Dat hij beter zou stoppen met koersen en met hem meteen de ganse ploeg.
Doe eens normaal. Da's een legitieme bedenking in het kader van de niet-selectie van Merlier.
Nope. Je moet niet elke gelegenheid gebruiken om weer te gaan klagen over Evenepoel. Soms mag het ook eens over iets anders gaan en om dan telkens weer te proberen om de thread te gaan verzuren met eindeloos gejank is verre van legitiem. Eenmaal kan zelfs tweemaal kan maar echt elke week weer dat triestige liedje en elke minieme aanleiding gebruiken om af te geven op Evenepoel is verre van constructief en dat mag wel eens gezegd worden. Zeker met het oog op de Tour mag ik toch hopen dat de mods er voor zorgen dat het allemaal wat binnen de perken blijft zodat het ook over de koers kan gaan.
Simon Yates naar Jumbo waar is de tijd dat de broertjes samen reden nu elk bij de grote concurrent.Veel andere mogelijkheden zijn er niet in Denemarken zeker? En op zich wel leuk dat zij ook een WT-koers willen/krijgen. Een leuke WT-koers in Noorwegen zou ook wel eens mogen, daar is qua parcours toch een stuk meer te doen.We krijgen volgend jaar weer een nieuwe WT-race op de kalender, de Copenhagen Sprint!
Twee weken voor de Tour, op dezelfde dag als de laatste rit van de Ronde Van Zwitserland en vermoedelijk gaat het ook overlappen met de rondes van België en Slovenië?
An sich geen problemen mee maar waarom moeten die nieuwe WT-koersen altijd het saaist mogelijk parcours krijgen???
Dit wordt toch gewoon een even grote sof als het WK in Kopenhagen, de RideLonden classic, de CEGORR, het oude Frankfurt, Hamburg, de driedaagse De Panne of hoe die 1dagskoers ook heet.
Haha, leuke transfer welSimon Yates naar Jumbo waar is de tijd dat de broertjes samen reden nu elk bij de grote concurrent.
En bij Trek blijkbaar een hoop zieken. Hart zou covid hebben daar gaat zijn Tour wat een pech heeft die jongen al gehad. Vorig jaar zwaar gevallen en een gans seizoen out en nu covid vlak voor het grtoe doel.

Ik dacht van welBK profs van komend weekend is dat een verplichte wedstrijd? Ik zou als Remco zijnde daarvoor toch echt niet van men berg afkomen tbh![]()