Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begin dat wel echt beu te worden dat andere ploegen telkens koersen alsof er niemand op kop zit wanneer Pogacar of zelfs Evenepoel voorop rijden. Ja, ik snap dat de kans heel klein is dat je die mannen terugpakt, maar kom op man, probeer tenminste. Visma zit daar nu met 4 man alé jongens, vorig jaar nog zo fier verkondigen dat ze de beste ploeg ter wereld waren en nu niet eens meer koersen om overwinningen.
Goh ik heb het nooit echt anders geweten dat de groep achtervolgers zich vlug focust op de ereplaatsen ipv de winst. Remember hoe geschokt we waren toen ze in de Tour het eens anders deden en Stuyven toch terugpakten. Het verschil met vroeger is dat het toen af en toe eens gebeurde en zelden dezelfde renner 2x in korte tijd. Nu doen Pogacar en Evenepoel niks anders. Pogacar begon zijn seizoen met een solo van 80km !!!!!!!!!!
Dat is toch totaal niet vergelijkbaar? Daarnet was een groep van 20 man, 4 Visma's, 3 Bahrains, 2 Bora"s, 3 Treks, 2 EF's, ... Da's totaal anders als een achtervolgend groepje van 5 of 6 hé. Ze geven gewoon op hoor. Vroeger zetten ploegen gewoon hun knechten in omdat ze wisten dat ze nog konden winnen. Nu starten al die mannen, zelfs bij Visma, met een vrije rol en doen ze maar wat.
Strijd om de punten misschien ook 2 man in de top 10 leverd soms meer op dan winst.

Hij zal zijn sterktes moeten uitspelen, en dat lijkt me dan vooral ergens een gat pakken op de tussenstukken en dan 'zijn tijdrit rijden'. Bergop gaat hij Pogacar er niet afkrijgen en, ondanks dat Remco een pak sneller geworden is, zou ik er ook niet mee naar de meet rijden.Hopelijk is Evenepoel in topvorm binnen 2 weken of dat wordt daar een one man show. 23km van de streep is hij er al vandoor, niet wachten tot de laatste keer gaat weer een showke opvoeren.
Net makkelijker, een overeenkomst zonder einddatum kan je opzeggen wanneer je wil (zolang je maar de opzegtermijn respecteerd)Wout van Aert blijft voor de rest van zijn carrière bij Visma-Lease a Bike:"True love lasts forever"
Interessant wel, hopelijk komen er binnen enkele jaren geen strubbelingen ofzo
"Nothing last forever"

Net makkelijker, een overeenkomst zonder einddatum kan je opzeggen wanneer je wil (zolang je maar de opzegtermijn respecteerd)![]()

Laporte buiten beschouwing gelaten zou het maar straf zijn mocht hij de sprint niet winnen tegen Lemmen, Kron en FFB.![]()

Tot wanneer?En het is “de beste ploeg van de wereld”
Met de info die we nu hebben en de renners die ze hebben en waarschijnlijk ook gaan houden zitten ze nog wel enkele jaren safe.Tot wanneer?
Dat zeiden we ook over Ineos vroeger.
Evengoed zijn ze over enkele jaren middenmoot en hebben een vijftal ploegen hun bijgebeend en verbeterd.
Kijk naar UAE en het tijdrijden. Misschien volgt Red Bull-Bora kort en wordt Visma de derde ploeg.