Het is nu op pickx
Heb geen Pickx. Livestream ondertussen wel gevonden. Waren gewoon nog geen beelden. Blijkbaar was er vertraging voor de beelden binnenkwamen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is nu op pickx
Die redt hier zwaar zijn carrière trouwens. Alé ik heb het altijd wel vrij raar gevonden dat die niet aan langere contracten geraakte want dat was een vrij goede belofte en ook bij de profs toonde die zich altijd degelijk, maar hij kreeg geen contractverlenging van Alpecin en had voor zover ik weet (een week geleden dan toch) nog altijd geen deal met een ploeg. Mooi voor hem.
De elite categorie zijn zeker niet allemaal prof. De enige voorwaarde is een uci vergunning als elite en eens in de top 25% van een elite gravel wedstrijd. GVA heeft bv een vergunning als elite 2 ofwel de liefhebbers van heel vroeger, daar moet je helemaal geen prof voor zijn. 192€ en een goedkeuring van een doktor en je kan die gewoon aanvragen bij cycling vlaanderen.Hetgeen jij beschrijft bestaat al en heet unbound.
Ik snap ook niet goed waarom je juist meer heroïek zou willen. 56 profs hebben zelfs niet kunnen uitrijden. Er zijn profs die goed over de 5u zijn gegaan.
Ik denk als je zou spreken met mensen die het gereden hebben zou je wel horen dat dit zeker geen licht koersje was.
Maar nee het is geen 300km endurance evenement, maar moet dat?
GVA is gravelprof, die heeft sponsoren en doet niets andersOfwel reden die
De elite categorie zijn zeker niet allemaal prof. De enige voorwaarde is een uci vergunning als elite en eens in de top 25% van een elite gravel wedstrijd. GVA heeft bv een vergunning als elite 2 ofwel de liefhebbers van heel vroeger, daar moet je helemaal geen prof voor zijn. 192€ en een goedkeuring van een doktor en je kan die gewoon aanvragen bij cycling vlaanderen.
Hij doet ook triatlonsGVA is gravelprof, die heeft sponsoren en doet niets anders

Is hij dan ook pro triathleet? Hij is cru gezegd nu een niet-professioneel sporter die zijn bekendheid gebruikt om de onkosten van zijn hobby vergoed te krijgen. Met zijn vergunning mag hij gewoon starten bij de age groupers.GVA is gravelprof, die heeft sponsoren en doet niets anders
Terechte opmerking dat je bij de elite niet kan spreken dat iedereen een profcontract heeft of professioneel wielrenner is.Ofwel reden die
De elite categorie zijn zeker niet allemaal prof. De enige voorwaarde is een uci vergunning als elite en eens in de top 25% van een elite gravel wedstrijd. GVA heeft bv een vergunning als elite 2 ofwel de liefhebbers van heel vroeger, daar moet je helemaal geen prof voor zijn. 192€ en een goedkeuring van een doktor en je kan die gewoon aanvragen bij cycling vlaanderen.

Pogi wint toch. Waarom nog kijken?![]()

Dan moet het al van een Mas, Carapaz, Bilbao, ... komen.

Tijdens de neutralisatieDe vraag is eerder : vanaf hoeveel km gaat hij solo ?
Hij had blijkbaar al enkele weken (welliswaar mondeling) een deal met Alpecin om te verlengen tem eind 2025.EDIT: lijkt dat hij toch nog gaat verlengen bij Alpecin. Ik zie ook niet in waarom Alpecin die zou laten gaan, zelfs niet voor deze overwinning. Gewoon een oerdegelijke renner die in kleinere koersen zijn ding kan doen.
Hij had blijkbaar al enkele weken (welliswaar mondeling) een deal met Alpecin om te verlengen tem eind 2025.