Algemeen Wielernieuws

En over drie weken Ayuso & Almeida vs Team Soler.
Wat een ploeg toch, die verliezen de helft van hun hersencellen als Teddy niet racet.

Del Toro zag er wel gewoon uit alsof ie niet moest ademen.

goh dit ligt toch eerder aan individuele overschatting denk ik

Del Toro te gretig in de vlucht en dan Christen te fors eerst een ferme insnapping om het gat te dichten en dan meteen er nog een lap opgeven

goh dit ligt toch eerder aan individuele overschatting denk ik

Del Toro te gretig in de vlucht en dan Christen te fors eerst een ferme insnapping om het gat te dichten en dan meteen er nog een lap opgeven

Kan toch niet dat Del Toro pas op die klim voelde van oei ik heb niets meer. Had al veel eerder moeten inhouden.

Christen doet niets fout.

Maar het klopt wel dat Ciccone hier gewoon de beste man in koers is.

Kan toch niet dat Del Toro pas op die klim voelde van oei ik heb niets meer. Had al veel eerder moeten inhouden.

Christen doet niets fout.

Maar het klopt wel dat Ciccone hier gewoon de beste man in koers is.

Toch wel mijn inziens , moest hij niet aanvallen daar en wachten tot Ciccone een move deed.

Als Ciccone aanvalt kan hij wrsclk wel volgen en hopelijk aanklampen tot boven en dan mss zelf counteren.

als Ciccone niet durft is UAE met 2 man naar de finish.
Als Christen toch moet lossen is het resultaat hetzelfde.

Magnier wint op indrukwekkende wijze in Polen. Bij QS moeten ze er vooral voor zorgen dat ze die voor langere tijd kunnen vastleggen en daar in de klassiekers (deels) hun toekomst rond kunnen bouwen. Heeft alles om het te maken in minstens de semi klassiekers. Een groter jong talent zullen ze niet snel te pakken krijgen denk ik.

Magnier wint op indrukwekkende wijze in Polen. Bij QS moeten ze er vooral voor zorgen dat ze die voor langere tijd kunnen vastleggen en daar in de klassiekers (deels) hun toekomst rond kunnen bouwen. Heeft alles om het te maken in minstens de semi klassiekers. Een groter jong talent zullen ze niet snel te pakken krijgen denk ik.

Hebben dit jaar zijn contract al verlengd.

Was ook al goed in die eerste sprint zat toen te ver en moesten toen uitwijken maar kwam toen ook al dicht bij Kooij.

Hebben dit jaar zijn contract al verlengd.

Met 2 jaar, in het moderne wielrennen is dat niet voor de lange termijn en moeilijk om op te bouwen. Volgend jaar moet ge al weer beginnen met onderhandelen. Da's hetzelfde bij Lotto met De Lie, ze zeggen dan van ze leggen hem voor lange tijd vast, ma da's 2 jaar. Da's echt niets tegenover de talenten bij de meeste ploegen.

Met 2 jaar, in het moderne wielrennen is dat niet voor de lange termijn en moeilijk om op te bouwen. Volgend jaar moet ge al weer beginnen met onderhandelen. Da's hetzelfde bij Lotto met De Lie, ze zeggen dan van ze leggen hem voor lange tijd vast, ma da's 2 jaar. Da's echt niets tegenover de talenten bij de meeste ploegen.

tjah als de sponsor maar voor zolang vastligt. Die hele lange contracten is toch vooral iets voor de hele rijke ploegen. Verre van standaard.

23 of minder. De enige in de top 200 die een langer contract hebben dan 27' is Romeo en Brenheim. De rest rijd bij UAE (Del Toro, Christen en Ayuso).

Dus dat valt toch wel mee. Als je zegt bij de meeste ploegen aan wie denk je dan?

23 of minder. De enige in de top 200 die een langer contract hebben dan 27' is Romeo en Brenheim. De rest rijd bij UAE (Del Toro, Christen en Ayuso).

Dus dat valt toch wel mee. Als je zegt bij de meeste ploegen aan wie denk je dan?

Waarom zou je enkel naar 23 of onder kijken? De grote kopmannen bij vele ploegen liggen gewoon langer vast. Ja de betere ploegen natuurlijk, zo werkt dat. Dat is juist het punt, ge moet zo een jongens vast hebben voor een langere tijd of ge moet telkens opnieuw gaan onderhandelen, en ge weet nooit zeker of die jongens blijven (alé 100% zeker weet je het nooit nee) en dan is het moeilijk om daarop te bouwen. Magnier heeft maar 2 jaar bijgetekend, dat is een normaal contract, maar niet meer dan dat. In je lijst staan jongens die eerst voor langer habben bijgetekend hé. Gregoire bv 3 jaar, zelfde met Poole en Onley indertijd.

Misschien zijn het niet de meeste ploegen, maar je weet heus wel wat ik bedoel. Je gaat voorbij aan het punt. 2 jaar is te kort om op te bouwen, en het is dus enorm belangrijk voor QS dat ze het ene supertalent dat ze nog hebben, ook na 2027 weten te behouden.

Waarom zou je enkel naar 23 of onder kijken? De grote kopmannen bij vele ploegen liggen gewoon langer vast. Ja de betere ploegen natuurlijk, zo werkt dat. Dat is juist het punt, ge moet zo een jongens vast hebben voor een langere tijd of ge moet telkens opnieuw gaan onderhandelen, en ge weet nooit zeker of die jongens blijven (alé 100% zeker weet je het nooit nee) en dan is het moeilijk om daarop te bouwen. Magnier heeft maar 2 jaar bijgetekend, dat is een normaal contract, maar niet meer dan dat. In je lijst staan jongens die eerst voor langer habben bijgetekend hé. Gregoire bv 3 jaar, zelfde met Poole en Onley indertijd.

Misschien zijn het niet de meeste ploegen, maar je weet heus wel wat ik bedoel. Je gaat voorbij aan het punt. 2 jaar is te kort om op te bouwen, en het is dus enorm belangrijk voor QS dat ze het ene supertalent dat ze nog hebben, ook na 2027 weten te behouden.

Omdat jij zei talenten.

Lidl, Visma, Bora en INEOS hebben Philipsen, Noval, Vingegaard en Jorgenson onder contract na 27'.

Magnier kreeg gewoon een normaal contract duur. Dat langer beter was geweest betwijfel ik zelf. Als die echt zo goed is dan moet je dat toch volgend jaar weer openbreken is het niet om langer te maken dan wel om zijn loon aan te passen aan zijn nieuw statuut.

Onze Cian tweede.
Zijn eerste keer, dat hij zo dichtbij een zege was.
Morgen zal moeilijk lukken. Top ligt op 40km vh einde.
Het veld is niet schitterend, mag wel gezegd worden denk ik. Maar ik denk dat gewoon weer tussen de mensen staan wel deugd zal doen. Was ook in San Sebastian toch al verdienstelijk, kwam net een beetje tekort om zich er echt tussen te smijten maar tegen Del Torro, Christen en Chicone is dat geen schande.

Zijn gebrek aan explosiviteit gaat hem wel de rest van zijn carriere achtervolgen. Als je niet explosief bent kan je eigenlijk alleen maar winnen als je écht de beste bent en hoe vaak gebeurd dat als je naam niet Pogacar is...

Maar waarom zou de Paul dat doen? Ok, meer zekerheid en op die leeftijd allicht de toekomst al relatief veiliggesteld maar voor hetzelfde geld kan die dan over twee jaar geld gaan scheppen bij de superteams en zit die dus niet vast aan zo'n lang contract.

Dat en de relatieve onzekerheid van de lange termijn bij Quick Step en dan zit je met zo'n situaties.

Terug
Bovenaan