Mss toch, al 1:15 op de nummer 2, 3 minuten op groep 3.Onze Cian tweede.
Zijn eerste keer, dat hij zo dichtbij een zege was.
Morgen zal moeilijk lukken. Top ligt op 40km vh einde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mss toch, al 1:15 op de nummer 2, 3 minuten op groep 3.Onze Cian tweede.
Zijn eerste keer, dat hij zo dichtbij een zege was.
Morgen zal moeilijk lukken. Top ligt op 40km vh einde.
Schone numero om ineens zijn eerste (2) profzeges te boeken!Cian is iets mooi uit zijn benen aan het schudden. Hij gaat nu de afdaling in met 1min40s op Prodhomme (die de gele trui draagt).
Nog 40km!
En vlotjes voorsprong uitgediept. Met veel overmacht zal hij hier de (eind)zege pakken. Mooie opsteker.Cian is iets mooi uit zijn benen aan het schudden. Hij gaat nu de afdaling in met 1min40s op Prodhomme (die de gele trui draagt).
Nog 40km!
En vlotjes voorsprong uitgediept. Met veel overmacht zal hij hier de (eind)zege pakken. Mooie opsteker.
Zou hij de Vuelta rijden? Of doet hij het seizoen uit met kleinere rondes?
)Zeker geen Vuelta zeiden ze al.
als hij zo door doet kan hij misschien nog mee naar het WK ? (Maar misschien wil hij ook niet om Bora niet te helpen)
Als dat zijn argument is om niet te gaan, dan verdiende hij het wel om gepest te worden.
Zou werkelijk ridicuul zijn.
Niet dat hij kans maakt om mee te gaan hoor. Pauwels zijn selectie is allang gemaakt.
Komt Van Gils niet in aanmerking?
Ik las ergens dat ze gewoon zijn zadel wat gekanteld hebbenEen topsporter die in het sukkel straatje geraakt is vreselijk om te zien, hopelijk is er een permanente oplossing voor z'n problematiek gevonden.
Dit zal mentaal een hele mooie opsteker zijn!
, als die de rest van de groep niet terugbrengt wint Mcnulty 

Hoeveel van de 5 zou 'm er winnen?![]()
) enkwam alles weer samen.Hij doet geen Vuelta, of is dat net het punt?Zolang hij nog genoeg goesting heeft om elk jaar paraat te staan voor M-S en P-R + de Vuelta, kan ik leven met zijn naderende pensioenplannen.
Zolang zijn honger er nog is, om die leemte op te vullen, bedoelde ik.Hij doet geen Vuelta, of is dat net het punt?
Die pensioenplannen zijn hoe dan ook nog niet voor direct.
Maar ik snap wel de insteek, alles al gewonnen en al zoveel geld verdiend dat het allemaal geen flikker meer uitmaakt.