Algemeen Wielernieuws

Cian is iets mooi uit zijn benen aan het schudden. Hij gaat nu de afdaling in met 1min40s op Prodhomme (die de gele trui draagt).

Nog 40km!
En vlotjes voorsprong uitgediept. Met veel overmacht zal hij hier de (eind)zege pakken. Mooie opsteker.

Zou hij de Vuelta rijden? Of doet hij het seizoen uit met kleinere rondes?

Een topsporter die in het sukkel straatje geraakt is vreselijk om te zien, hopelijk is er een permanente oplossing voor z'n problematiek gevonden.

Dit zal mentaal een hele mooie opsteker zijn!

En vlotjes voorsprong uitgediept. Met veel overmacht zal hij hier de (eind)zege pakken. Mooie opsteker.

Zou hij de Vuelta rijden? Of doet hij het seizoen uit met kleinere rondes?

Zeker geen Vuelta zeiden ze al.

als hij zo door doet kan hij misschien nog mee naar het WK ? (Maar misschien wil hij ook niet om Bora niet te helpen 😅)

Zeker geen Vuelta zeiden ze al.

als hij zo door doet kan hij misschien nog mee naar het WK ? (Maar misschien wil hij ook niet om Bora niet te helpen 😅)

Als dat zijn argument is om niet te gaan, dan verdiende hij het wel om gepest te worden.
Zou werkelijk ridicuul zijn.

Niet dat hij kans maakt om mee te gaan hoor. Pauwels zijn selectie is allang gemaakt.

Als dat zijn argument is om niet te gaan, dan verdiende hij het wel om gepest te worden.
Zou werkelijk ridicuul zijn.

Niet dat hij kans maakt om mee te gaan hoor. Pauwels zijn selectie is allang gemaakt.

Remco - van wilder - benoot - Campenaerts
Staan op pcs wie zou dat nog kunnen zijn. Ik vermoed Mauro en Lecerf
En dan nog Hermans / van Eetvelt als die fit raakt.

Allé nog wat wedstrijden waarvan we de winnaar al kennen. Van mij mocht hij best de Vuelta rijden was hij zeker moe had de rest ook eens kans om WK en/of Lombardije te winnen :unsure:

Hoeveel van de 5 zou 'm er winnen? :oi22:

Vorig jaar won hij er 4 van de 5. Die eerste in Canada plakten er 3 lottos aan zijn wiel bij zijn aanval (wat een zicht was dat :bow: ) enkwam alles weer samen.

De tweede in Canada won hij probleemloos met een ferme solo. WK was hij al weg op 100km van de streep. Geen EK vorig jaar maar wel Emilia daar was hij ook al weg voor de laatste ronde. En dan tot slot Lombardije daar was het ook nog meer dan 40km.

Dus ja een 5 op 5 dit jaar is zeker niet onmogelijk. Die eerste in Canada wordt waarschijnlijk weer de moeilijkste aangezien dat de minste lastige is.

Zolang hij nog genoeg goesting heeft om elk jaar paraat te staan voor M-S en P-R + de Vuelta, kan ik leven met zijn naderende pensioenplannen.
Hij doet geen Vuelta, of is dat net het punt?

Die pensioenplannen zijn hoe dan ook nog niet voor direct.
Maar ik snap wel de insteek, alles al gewonnen en al zoveel geld verdiend dat het allemaal geen flikker meer uitmaakt.

Hij doet geen Vuelta, of is dat net het punt?

Die pensioenplannen zijn hoe dan ook nog niet voor direct.
Maar ik snap wel de insteek, alles al gewonnen en al zoveel geld verdiend dat het allemaal geen flikker meer uitmaakt.
Zolang zijn honger er nog is, om die leemte op te vullen, bedoelde ik.

Stoppen op zijn dertig of in 2030. Man, dat is snel hoor.
Hopelijk is er iemand, die daar de helft van is en ons mee kan amuseren.

Terug
Bovenaan