Algemeen Wielernieuws

Wat zijn ze nu van plan bij UAE :biglaugh:

1024x576a.jpg

Wat zijn ze nu van plan bij UAE :biglaugh:

1024x576a.jpg
Heel wat minder outrage dit keer wel precies :laugh:

Mooi gebaar, het feit dat je de koers zelf al gewonnen hebt maakt het ook iets makkelijker om dit soort cadeautjes uit te delen.

4 op een rij voor UAE, alle post-Covid edities gewonnen ginder.

Ik vind het toch straf dat mannen als Mcnulty, Narvaez, Skjelmose in Canada rijden ... woensdag starten die al in Luxemburg 😄.

10u op de vlieger, 6u tijdsverschil. 60u na de finish in Montreal alweer gaan met die banaan.

Ik vind het toch straf dat mannen als Mcnulty, Narvaez, Skjelmose in Canada rijden ... woensdag starten die al in Luxemburg 😄.

10u op de vlieger, 6u tijdsverschil. 60u na de finish in Montreal alweer gaan met die banaan.

Ik snap niet dat McNulty geen WK rijd die kan toch zowel in de TT als op de weg iets gaan betekenen (podium rijden)

Ik snap niet dat McNulty geen WK rijd die kan toch zowel in de TT als op de weg iets gaan betekenen (podium rijden)
De realiteit blijkt toch dat die gasten daar niet van wakker liggen. Wil je voor mísschien een podium (zonder realistische winstkans) op het eind van een lang seizoen echt nog helemaal naar de rimboe trekken?
Met een niet onrealistische kans dat je daar dan in potentieel awkward situatie terecht kan komen met Pogacar, Del Torro en misschien een anticiperende Powless oid. Smijt Jan Christen (en misschien Soler? :unsure: ) nog mee in de mix en genoeg potentieel om een complete clash van ploeg/land belangen te krijgen. Ze krijgen ze bij UAE al niet allemaal op een lijn als ze voor dezelfde ploeg rijden, laat staan als ze met verschillende landtruien rijden :laugh:

Het is toch opvallend dat er zeer veel toppers gewoon niet gaan. Velen daarvan officieel omdat het parcours te zwaar was maar je maakt mij niet wijs dat dat de enige reden is. Waren Imola en Innsbruck dan zovéél gemakkelijker kwa parcours? :unsure: Daar reden wél veel (top)renners mee die daar op papier (en in realiteit) helemaal niks te zoeken hadden. Er zijn volgens mij gewoon heel veel renners die na een lang seizoen denken van "weet je, laat ook maar, ik heb dit niet nodig". Die nog een paar kleine koersjes, misschien het EK, rijden en vervolgens op het strand gaan liggen. En geef ze eens ongelijk. Betaald worden ze toch.

Het moet zijn... anderzijds voor veel renners toch een mooi parcours. Een McNulty zou in de tijdrit toch ook zeker een mooie prestatie kunnen leveren.

Maar het seizoen is al zwaar geweest. Veel koersen die ook hard geweest zijn. Begrijpelijk dat bij velen het vat ook af is.

Maar toch zeer benieuwd naar het WK. Misschien is het op een gegeven moment ook de koers teveel voor Pogacar, wie weet :wink: Was blijkbaar toch ook ziek in de aanloop naar Canada.

Toch een aantal renners die zeker niet helemaal kansloos zijn. Het meest benieuwd naar Del Torro, maar die heeft écht geen ploeg, zal dus zeker verstandig moeten koersen. Ofwel anticiperen met een goede timing, ofwel toch gokken dat hij met zijn huidige vorm op het wiel van Pogacar kan rijden.

Vraag blijft wat kan Remco uitsteken.
Realistisch gezien hebben enkel maar Pogacar en Remco de ploeg en de capaciteiten om hier te winnen. Pidcock daar geloof ik eerlijk gezegd niet in.

Eigenlijk een bijna perfect parcours voor Pidcock. Maar het is zo’n vreemde vogel soms.

Ofwel zit die op een wolk na de Vuelta en trekt hij nog één keer door. Ofwel is het vat af en is er decompressie. Afwachten.

Topfavoriet WK met 5 sterren: ***** Pogacar
Net daaronder: **** Remco, Del Toro
Gevaarlijke outsiders: *** Pidcock, Onley, Alaphillippe, Ciccone, Christen Jan

Het moet zijn... anderzijds voor veel renners toch een mooi parcours. Een McNulty zou in de tijdrit toch ook zeker een mooie prestatie kunnen leveren.
Ook dat wordt moeilijk... Remco is uitgesproken topfavoriet daar en gezien het parcours lijkt Pogacar mij toch ook een zekerheid voor het podium.

Ik weet niet wie er nog allemaal rijdt maar dan zit je met een paar renners met oa ook Jay Vine kort opéén voor die laatste medaille. Enfin, ik snap dat je daarvoor past.

Del Toro ik zie die met een onbestaande ploeg en een Pogacar nooit winnen hoor.
Die zal wel verantwoording aan zijn broodheer moeten afleggen.
Jan Christen zal ook niet mogen rijden tegen, maar die kerel trekt hem daar toch geen flikker van aan. Moet de grootste niet-teamplayer in de geschiedenis zijn.

Terug
Bovenaan