Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat record van aantal overwinningen zal nu wel stilaan gebroken zijn zeker ?
Il Lombardia, ofja zal wellicht al wel vroeger gebeuren.Dit wordt de 85e. Record staat op 85 moeten er dus nog eentje winnen.
Il Lombardia, ofja zal wellicht al wel vroeger gebeuren.
Heel wat minder outrage dit keer wel preciesWat zijn ze nu van plan bij UAE
![]()

Ik vind het toch straf dat mannen als Mcnulty, Narvaez, Skjelmose in Canada rijden ... woensdag starten die al in Luxemburg.
10u op de vlieger, 6u tijdsverschil. 60u na de finish in Montreal alweer gaan met die banaan.
De realiteit blijkt toch dat die gasten daar niet van wakker liggen. Wil je voor mísschien een podium (zonder realistische winstkans) op het eind van een lang seizoen echt nog helemaal naar de rimboe trekken?Ik snap niet dat McNulty geen WK rijd die kan toch zowel in de TT als op de weg iets gaan betekenen (podium rijden)
) nog mee in de mix en genoeg potentieel om een complete clash van ploeg/land belangen te krijgen. Ze krijgen ze bij UAE al niet allemaal op een lijn als ze voor dezelfde ploeg rijden, laat staan als ze met verschillende landtruien rijden
Daar reden wél veel (top)renners mee die daar op papier (en in realiteit) helemaal niks te zoeken hadden. Er zijn volgens mij gewoon heel veel renners die na een lang seizoen denken van "weet je, laat ook maar, ik heb dit niet nodig". Die nog een paar kleine koersjes, misschien het EK, rijden en vervolgens op het strand gaan liggen. En geef ze eens ongelijk. Betaald worden ze toch.
Was blijkbaar toch ook ziek in de aanloop naar Canada.Ook dat wordt moeilijk... Remco is uitgesproken topfavoriet daar en gezien het parcours lijkt Pogacar mij toch ook een zekerheid voor het podium.Het moet zijn... anderzijds voor veel renners toch een mooi parcours. Een McNulty zou in de tijdrit toch ook zeker een mooie prestatie kunnen leveren.