Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Losene Keita vecht zich naar Europese titel MMA in Praag

Hij heeft een jaar geleden geweigerd om te vechten voor de UFC. (Het ging natuurlijk om geld). Maar hij zou nu wel voor openstaan nadat hij eigenlijk alles bereikt heeft in de lagere categorie. Ik ben benieuwd.
Geweigerd. Hah. Papieren omtrent strafblad en toestanden was niet in orde om naar UFC te gaan. Dat zou ondertussen wel uitgeklaard zijn volgens enkele insiders.

't is fightweek gasten!
En The War room komt terug.

Joy!

Edit:
En Jake Paul vecht tegen een kangoeroe! (misschien komt er dan wat meer animo hier)

Laatst bewerkt:
* Den Hollander al vrij indrukwekkend tegen Kevin Holland.
* jiri prochazka ook wel Indrukwekkend. Hill mag wel toontje lager gaan zingen..
*Merab spoort niet haha wat een machine
*main was uiteraard maat voor niks.

Laatst bewerkt:
Hoe hebben jullie alles gezien?

Ik zat dus deze morgen om 10u bij ne maat om te kijken, uiteraard ging die kutapp niet van Goplay, ok ff wachten dan... Die fights staan er nu (20:10) nog steeds niet op!! Ik snap echt niet dat er niet meer mensen hier over klagen, sinds ufc op Goplay is, ist meer niet dan wel dat je kan terugkijken 🖕

Of hebben jullie live gekeken?

Hoe hebben jullie alles gezien?

Ik zat dus deze morgen om 10u bij ne maat om te kijken, uiteraard ging die kutapp niet van Goplay, ok ff wachten dan... Die fights staan er nu (20:10) nog steeds niet op!! Ik snap echt niet dat er niet meer mensen hier over klagen, sinds ufc op Goplay is, ist meer niet dan wel dat je kan terugkijken 🖕

Of hebben jullie live gekeken?
Via GoPlay gekeken hoor..

Sinds 10u echt niet meer, toen zaten we klaar.
Kvind dit echt niet kunnen eigenlijk.
Nu enkel de samenvattingen, en de main, maar ok de main wouden we niet zien want dan ging er wel sowieso iets gezegd worden over de vorige fights

Terug
Bovenaan