Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Belachelijk eigenlijk é. Cyril zorgt voor een horrorblessure aan de ogen van Aspinal waardoor die heel lang out is, en krijgt daardoor een titleshot.

Ik haat eye pokes, ze mogen dat van mij bestraffen met een no contest en schorsing, bij herhaling permanente schorsing. Ook de reden waarom ik nooit naar KOTS kijk, waar eye pokes toegelaten zijn. Wie in godsnaam wil er nu iemand anders z'n ogen zien verkloot worden.
100% akkoord

Aspinal krijgt letterlijk bijna een hele hand in zijn oog, moet geopereerd worden, wordt waarschijnlijk gestripped van zijn titel, en Cyril? Die mag gewoon nog es proberen, als beloning.

100% akkoord

Aspinal krijgt letterlijk bijna een hele hand in zijn oog, moet geopereerd worden, wordt waarschijnlijk gestripped van zijn titel, en Cyril? Die mag gewoon nog es proberen, als beloning.
Kameraad van mij zei: 'ja maar dat is perongeluk'.

Dikke zever.

We hebben het hier over pro's. Die weten perfect waar ze mee bezig zijn. Destijds ook zo'n discussie gehad over het 'niet voelen wanneer een tegenstander afklopt' want 'in de rush van een gevecht gebeuren zo'n dingen'. Je weet wel, wanneer iemand een choke te lang blijft aanhouden ondanks de tegenstander aan 't aftikken is. Ook dikke zever. Die mannen weten perfect waar ze mee bezig zijn en zijn héél comfortabel in een gevecht. Alles is bewust.

Een verkeerd getimede trap in de ballen kan ik begrijpen, ik maak het ook soms mee (veel minder van mijn kant uit, maar bon daarvoor draag ik een schelp). Iemand zogezegd niet voelen afkloppen of met open hand uw arm strekken is doelbewust. Beginners zouden zo'n fout kunnen maken, pro's niet.

Hetzelfde met slagen op de achterkant van 't hoofd. Hetzelfde met fence grabs. Hetzelfde met 12-6 elbows. Glove grabbing. Shorts grabbing. Fish hooking. Kopstoten. Dat gebeurd niet zomaar perongeluk, niet op dat niveau.

Een eye poke gebeurd ook weinig door de aanvaller é, meestal een gestrekte arm met open hand als laatste defense omdat het even te hevig wordt.

Kameraad van mij zei: 'ja maar dat is perongeluk'.

Dikke zever.

We hebben het hier over pro's. Die weten perfect waar ze mee bezig zijn. Destijds ook zo'n discussie gehad over het 'niet voelen wanneer een tegenstander afklopt' want 'in de rush van een gevecht gebeuren zo'n dingen'. Je weet wel, wanneer iemand een choke te lang blijft aanhouden ondanks de tegenstander aan 't aftikken is. Ook dikke zever. Die mannen weten perfect waar ze mee bezig zijn en zijn héél comfortabel in een gevecht. Alles is bewust.

Een verkeerd getimede trap in de ballen kan ik begrijpen, ik maak het ook soms mee (veel minder van mijn kant uit, maar bon daarvoor draag ik een schelp). Iemand zogezegd niet voelen afkloppen of met open hand uw arm strekken is doelbewust. Beginners zouden zo'n fout kunnen maken, pro's niet.

Hetzelfde met slagen op de achterkant van 't hoofd. Hetzelfde met fence grabs. Hetzelfde met 12-6 elbows. Glove grabbing. Shorts grabbing. Fish hooking. Kopstoten. Dat gebeurd niet zomaar perongeluk, niet op dat niveau.

Een eye poke gebeurd ook weinig door de aanvaller é, meestal een gestrekte arm met open hand als laatste defense omdat het even te hevig wordt.
Ik moet eerlijk zeggen, ik dacht dat eerst ook.

Maar toen ben ik een filmke tegengekomen, waar iemand echt aantoonde dat Cyril dat effectief al bijna elke match gedaan heeft, zelfs tegen Aspinal had die dat al een keer of 3 geprobeerd, dus per ongeluk ist niemeer dan he, lijkt mij eerder een tactiek dan

Jon Jones was daar ook gekend voor. En Palhares was dan de man die de choke bleef aanhouden na de tapout. Denk dat Dana hem daarvoor nog gecut heeft.

Ik moet eerlijk zeggen, ik dacht dat eerst ook.

Maar toen ben ik een filmke tegengekomen, waar iemand echt aantoonde dat Cyril dat effectief al bijna elke match gedaan heeft, zelfs tegen Aspinal had die dat al een keer of 3 geprobeerd, dus per ongeluk ist niemeer dan he, lijkt mij eerder een tactiek dan
Een héél vuile tactiek waardoor hij nu een title shot krijgt. Vandaar dat ik een permanente schorsing niet overdreven vind.

Rico gaat in mei tegen Usyk vechten met de piramides als decor.

Mjah, UFC was cooler geweest maar neem het Rico is kwalijk… Die jongen wil ook is graag ervaren wat het is om Euromillions te winnen.

Jiri vs Ulberg voor de light heavyweight title. Ik heb daarnet eens die prelims gezien voor UFC327 en daar maak je 2-3 "UFC fight nights" van. En volgens mij zend play de prelims niet meer uit. :(

Rico gaat in mei tegen Usyk vechten met de piramides als decor.

Mjah, UFC was cooler geweest maar neem het Rico is kwalijk… Die jongen wil ook is graag ervaren wat het is om Euromillions te winnen.
Belachelijke fight, Rico heeft zero kans als die zijn benen van 2 vierkante meter 't stuk, nie kan gebruiken

Als een komeet is Michiel Partoens aan zijn professionele bokscarrière begonnen

Als een komeet is Michiel Partoens aan zijn professionele bokscarrière begonnen. Het relaas na 11 profkampen is indrukwekkend met evenveel overwinningen, 11 dus. Blijft die ongeslagen status ook zaterdag overeind?

Ja, hij is begonnen als amateur bij de heavyweights, waarvan 1x verlies en 2x winst. Daarna is hij als prof overgeschakeld naar de cruiserweight en verloor hij nog nooit.

Sterke beer.

Belachelijke fight, Rico heeft zero kans als die zijn benen van 2 vierkante meter 't stuk, nie kan gebruiken
Money money money. Rico gaat dat niet doen voor een aalmoes he.

En hij heeft ergens gelijk hé. Hij gaat richting einde carrière. Het is nu dat hij ze nog snel kan binnenrijven.

Dat het om geld gaat is duidelijk, maar da's mijn punt niet.
Hij heeft echt gewoon geen kans op sportief vlak, belachelijke matchmaking imo.
Ach ja 🤷

Terug
Bovenaan