515
Well-known member
Toch minder dan verwacht.Zwaar naar uitgekeken. Die knieën van Supergirl zijn fenomenaal. Benieuwd wat het brengt tegen de taaie awkward style van Vanderyeva.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch minder dan verwacht.Zwaar naar uitgekeken. Die knieën van Supergirl zijn fenomenaal. Benieuwd wat het brengt tegen de taaie awkward style van Vanderyeva.
Zo'n naam voor de show en geen Sugar Jackson als gast?Voor zij die het nog niet gezien hebben:

Had dat toch ook niet verwacht. Man, toen Gane een middle kick gaf en Ngannou die gewoon opving om over te gaan in een body slam. Zalig. Ook die soort van Judo takedown waarbij Gane een zware faceplant maakte, prachtig.Alé dan, in de woorden van DC, 'Francis is doing Jiu Jitsu'!
Denk niet dat er veel mensen die hadden verwacht, ik al zeker niet, de eerste 2 ronden waren hoe ik het gevecht had voorspelt.
Moreno vond ik weer fantastisch, ik had hem zelfs als winnaar, maar ok
Ik ging strijk toen ik DC het hoorde zeggen: "OH my goodness, Francis is doing Jiu Jitsu"Alé dan, in de woorden van DC, 'Francis is doing Jiu Jitsu'!
Denk niet dat er veel mensen die hadden verwacht, ik al zeker niet, de eerste 2 ronden waren hoe ik het gevecht had voorspelt.
Moreno vond ik weer fantastisch, ik had hem zelfs als winnaar, maar ok

Hebben ze Dana White ondertussen al terug gevonden?![]()

Toen de UFC past was opgericht dacht ik: Ah eindelijk een vrouw die een grote organisatie leidt! NOTHebben ze Dana White ondertussen al terug gevonden?![]()

Ik kan even niet volgen, vrees ik.Toen de UFC past was opgericht dacht ik: Ah eindelijk een vrouw die een grote organisatie leidt! NOT![]()
Ik vermoed door de naam 'Dana'.Ik kan even niet volgen, vrees ik.

Ah, op die manier.Ik vermoed door de naam 'Dana'.![]()
Whittaker Adesanya zal vonken geven. Ik kijk daar ook heel hard naar uit.Whittaker Adesanya kijk ik toch wel heeeeeeel erg naar uit, ik gun het Whittaker volledig, zalige vechter (en persoon, denk ik)
Derrick Lewis tegen Tuivasa gaat ook een slugfest worden
Covington tegen Masvedal weet iedereen al het resultaat van denk ik, spijtige zaal voor Masvedal want zie die wel graag bezig
Moet Michael 'Venom' Page ook niet terug binnenkort?
Ik vermoed door de naam 'Dana'.![]()
Dana is eigenlijk voornamelijk een meisjesnaam hé. Ik denk toch dat zeker 90% van de mensen die Dana noemen, een vrouw zijn.Ik kan even niet volgen, vrees ik.

Ah, op die manier.
Whittaker Adesanya zal vonken geven. Ik kijk daar ook heel hard naar uit.
Lewis zie ik nu eens totaal niet graag aan het werk. Moet het hebben van 1 goed gemikte power punch, voor de rest kan die niets. Alé, kort door de bocht hé, anders zou hij niet staan waar hij staat. You get my drift.
Klopt, maar in dergelijke sport weet je nooit. Ik heb al meer verkeerd gegokt op Unitbet dan dat ik juist zat. Ook voor de voor de hand liggende wedstrijden. Team Masvidal right here. Al ben ik Colby meer gaan appreciëren na z'n prestatie tegen Usman.
Page haat ik. Zelfvertrouwen hebben is ok, maar eens het respect voor de tegenstand volledig achterwege blijft dan heb ik het snel gehad. Zelfde met McGregor. Grote fan van McGregor btw. Maar als ik terugdenk aan de tijd dat ik begon met vechtsport en in aanraking kwam met UFC, dan was George St. Pierre de man die de plak zwaaide. Wat in m'n ogen een heel goed boegbeeld voor de jeugd was/is. Respect is everything.

Laat me nu geld inzetten, ik zet het op Colby. Maar het verleden leert me dat het dan omgekeerd is.Begrijp volledig wat je bedoelt met Lewis, maar komt vooral door zn achterliggende activiteiten, hij is ook nogal actief in de Houston rap scene (mijn favoriete rap scene) dicht bevriend met Trae the Truth, Z-ro, SUC etc, daarom dat hij ook altijd voor Fat Pat kiest als zn opkomst muziek, en die kerel heeft de grappigste IG account ooit. Dat gecombineerd met zijn uitspraken voor of na de fight, zalige kerel
Geloof mij, ik zou heel graag hebben dat Masvedal wint, ik kan die Covington zijn gezicht niet zien, ik snap heel de act wel, maar dan nog, maar puur op skills...ik zie het niet gebeuren, maar ik hoop dat ik verkeerd ben.