Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Ja idd, ze heeft er weinig gebruik van gemaakt/kunnen maken.
Ik had Vanderyeva de win gegeven tbh.

Jammer dat ze in de 2de rond daar 25 slagen geeft bijna alleen op de dekking.
Maar ene opstoot ofzo, zo had ze dat open kunnen breken imo.
Met als gevolg dat ze erna geen energie meer had.

Vond het wel nog entertainend!

Alé dan, in de woorden van DC, 'Francis is doing Jiu Jitsu'!
Denk niet dat er veel mensen die hadden verwacht, ik al zeker niet, de eerste 2 ronden waren hoe ik het gevecht had voorspelt.

Moreno vond ik weer fantastisch, ik had hem zelfs als winnaar, maar ok

Denk niet dat er veel mensen die hadden verwacht, ik al zeker niet, de eerste 2 ronden waren hoe ik het gevecht had voorspelt.

Had dat toch ook niet verwacht. Man, toen Gane een middle kick gaf en Ngannou die gewoon opving om over te gaan in een body slam. Zalig. Ook die soort van Judo takedown waarbij Gane een zware faceplant maakte, prachtig.

Wat Moreno vs. Figueiredo betreft: wat een dikke bullshit is dat eigenlijk zeg. Moreno is in mijn ogen een very likeable guy. Ik zie die ook heel graag aan het werk. Die zijn fighting spirit is de max. Die spin-calve kicks zie je toch ook niet veel. Bijna nooit eigenlijk. Close fight. Heel close fight vond ik. Een champ verslaan op punten na zo'n close fight, belachelijk. Om de titel te pakken moet je overtuigd winnen. Ook al was het een unanimous decision, ik vind het dikke zever. Dit moest naar Moreno gaan.

Ik ging strijk toen ik DC het hoorde zeggen: "OH my goodness, Francis is doing Jiu Jitsu" :rofl:

De komende weken is het imo toch weer triestig binnen de UFC.

Enkele fights om naar uit te kijken: Adesanya en Colby vs Masvidal.
Over de fight nights zwijg ik al helemaal.

EDIT: en niet te vergeten, 7 mei Prochazka :love:

Bellator: Bader en binnenkort eind februari één van mij all time favorites: Mousasi.

One: ook in februari Jonathan Haggerty en afwachten naar eind maart wat die speciale fight tussen Rodtang en Demetrious Johnson gaat geven.

Whittaker Adesanya kijk ik toch wel heeeeeeel erg naar uit, ik gun het Whittaker volledig, zalige vechter (en persoon, denk ik)
Derrick Lewis tegen Tuivasa gaat ook een slugfest worden
Covington tegen Masvedal weet iedereen al het resultaat van denk ik, spijtige zaal voor Masvedal want zie die wel graag bezig
Moet Michael 'Venom' Page ook niet terug binnenkort?

Ik vermoed door de naam 'Dana'. :unsure:
Ah, op die manier.

Whittaker Adesanya kijk ik toch wel heeeeeeel erg naar uit, ik gun het Whittaker volledig, zalige vechter (en persoon, denk ik)
Derrick Lewis tegen Tuivasa gaat ook een slugfest worden
Covington tegen Masvedal weet iedereen al het resultaat van denk ik, spijtige zaal voor Masvedal want zie die wel graag bezig
Moet Michael 'Venom' Page ook niet terug binnenkort?
Whittaker Adesanya zal vonken geven. Ik kijk daar ook heel hard naar uit.

Lewis zie ik nu eens totaal niet graag aan het werk. Moet het hebben van 1 goed gemikte power punch, voor de rest kan die niets. Alé, kort door de bocht hé, anders zou hij niet staan waar hij staat. You get my drift.

Klopt, maar in dergelijke sport weet je nooit. Ik heb al meer verkeerd gegokt op Unitbet dan dat ik juist zat. Ook voor de voor de hand liggende wedstrijden. Team Masvidal right here. Al ben ik Colby meer gaan appreciëren na z'n prestatie tegen Usman.

Page haat ik. Zelfvertrouwen hebben is ok, maar eens het respect voor de tegenstand volledig achterwege blijft dan heb ik het snel gehad. Zelfde met McGregor. Grote fan van McGregor btw. Maar als ik terugdenk aan de tijd dat ik begon met vechtsport en in aanraking kwam met UFC, dan was George St. Pierre de man die de plak zwaaide. Wat in m'n ogen een heel goed boegbeeld voor de jeugd was/is. Respect is everything.

Ik vermoed door de naam 'Dana'. :unsure:
Ik kan even niet volgen, vrees ik.
Dana is eigenlijk voornamelijk een meisjesnaam hé. Ik denk toch dat zeker 90% van de mensen die Dana noemen, een vrouw zijn.
Toen ik de eerste keer zijn (voor)naam hoorde, klonk dat alvast niet mannelijk. En t'is nu niet dat hij vooraleer hij de UFC oprichtte echt bekend was bij het grote publiek. :tongue:

Ah, op die manier.

Whittaker Adesanya zal vonken geven. Ik kijk daar ook heel hard naar uit.

Lewis zie ik nu eens totaal niet graag aan het werk. Moet het hebben van 1 goed gemikte power punch, voor de rest kan die niets. Alé, kort door de bocht hé, anders zou hij niet staan waar hij staat. You get my drift.

Klopt, maar in dergelijke sport weet je nooit. Ik heb al meer verkeerd gegokt op Unitbet dan dat ik juist zat. Ook voor de voor de hand liggende wedstrijden. Team Masvidal right here. Al ben ik Colby meer gaan appreciëren na z'n prestatie tegen Usman.

Page haat ik. Zelfvertrouwen hebben is ok, maar eens het respect voor de tegenstand volledig achterwege blijft dan heb ik het snel gehad. Zelfde met McGregor. Grote fan van McGregor btw. Maar als ik terugdenk aan de tijd dat ik begon met vechtsport en in aanraking kwam met UFC, dan was George St. Pierre de man die de plak zwaaide. Wat in m'n ogen een heel goed boegbeeld voor de jeugd was/is. Respect is everything.

Begrijp volledig wat je bedoelt met Lewis, maar komt vooral door zn achterliggende activiteiten, hij is ook nogal actief in de Houston rap scene (mijn favoriete rap scene) dicht bevriend met Trae the Truth, Z-ro, SUC etc, daarom dat hij ook altijd voor Fat Pat kiest als zn opkomst muziek, en die kerel heeft de grappigste IG account ooit. Dat gecombineerd met zijn uitspraken voor of na de fight, zalige kerel :biglaugh:

Geloof mij, ik zou heel graag hebben dat Masvedal wint, ik kan die Covington zijn gezicht niet zien, ik snap heel de act wel, maar dan nog, maar puur op skills...ik zie het niet gebeuren, maar ik hoop dat ik verkeerd ben.

Begrijp volledig wat je bedoelt met Lewis, maar komt vooral door zn achterliggende activiteiten, hij is ook nogal actief in de Houston rap scene (mijn favoriete rap scene) dicht bevriend met Trae the Truth, Z-ro, SUC etc, daarom dat hij ook altijd voor Fat Pat kiest als zn opkomst muziek, en die kerel heeft de grappigste IG account ooit. Dat gecombineerd met zijn uitspraken voor of na de fight, zalige kerel :biglaugh:

Geloof mij, ik zou heel graag hebben dat Masvedal wint, ik kan die Covington zijn gezicht niet zien, ik snap heel de act wel, maar dan nog, maar puur op skills...ik zie het niet gebeuren, maar ik hoop dat ik verkeerd ben.
Laat me nu geld inzetten, ik zet het op Colby. Maar het verleden leert me dat het dan omgekeerd is. :laugh:

Ge moet eens een compilatie opzoeken van 'Kevin Holland talking during fights'. Zalig.
Heb die daarom ook op IG beginnen volgen maar daar is ie niet zo grappig eigenlijk.

Terug
Bovenaan