Ah, op die manier.
Whittaker Adesanya zal vonken geven. Ik kijk daar ook heel hard naar uit.
Lewis zie ik nu eens totaal niet graag aan het werk. Moet het hebben van 1 goed gemikte power punch, voor de rest kan die niets. Alé, kort door de bocht hé, anders zou hij niet staan waar hij staat. You get my drift.
Klopt, maar in dergelijke sport weet je nooit. Ik heb al meer verkeerd gegokt op Unitbet dan dat ik juist zat. Ook voor de voor de hand liggende wedstrijden. Team Masvidal right here. Al ben ik Colby meer gaan appreciëren na z'n prestatie tegen Usman.
Page haat ik. Zelfvertrouwen hebben is ok, maar eens het respect voor de tegenstand volledig achterwege blijft dan heb ik het snel gehad. Zelfde met McGregor. Grote fan van McGregor btw. Maar als ik terugdenk aan de tijd dat ik begon met vechtsport en in aanraking kwam met UFC, dan was George St. Pierre de man die de plak zwaaide. Wat in m'n ogen een heel goed boegbeeld voor de jeugd was/is. Respect is everything.
Adesanya vind ik ook echt wel een heerlijke vechter om naar te kijken. Niet te vergeten dat een Vlaming die ooit verslagen heeft

MVP moet binnen paar maand ook weer aan de bak in bellator, kijk daar ook wel naar uit.