Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Ah, op die manier.

Whittaker Adesanya zal vonken geven. Ik kijk daar ook heel hard naar uit.

Lewis zie ik nu eens totaal niet graag aan het werk. Moet het hebben van 1 goed gemikte power punch, voor de rest kan die niets. Alé, kort door de bocht hé, anders zou hij niet staan waar hij staat. You get my drift.

Klopt, maar in dergelijke sport weet je nooit. Ik heb al meer verkeerd gegokt op Unitbet dan dat ik juist zat. Ook voor de voor de hand liggende wedstrijden. Team Masvidal right here. Al ben ik Colby meer gaan appreciëren na z'n prestatie tegen Usman.

Page haat ik. Zelfvertrouwen hebben is ok, maar eens het respect voor de tegenstand volledig achterwege blijft dan heb ik het snel gehad. Zelfde met McGregor. Grote fan van McGregor btw. Maar als ik terugdenk aan de tijd dat ik begon met vechtsport en in aanraking kwam met UFC, dan was George St. Pierre de man die de plak zwaaide. Wat in m'n ogen een heel goed boegbeeld voor de jeugd was/is. Respect is everything.

Adesanya vind ik ook echt wel een heerlijke vechter om naar te kijken. Niet te vergeten dat een Vlaming die ooit verslagen heeft :cool:

MVP moet binnen paar maand ook weer aan de bak in bellator, kijk daar ook wel naar uit.

Adesanya vind ik ook echt wel een heerlijke vechter om naar te kijken. Niet te vergeten dat een Vlaming die ooit verslagen heeft :cool:

Wow! Dat wist ik niet. Heel leuk weetje!
Filip Verlinden heeft hier in de buurt een eigen gym btw (bulls gym). Ook wel tof om te zien dat Adesanya dan reageert met een "congrats champ" op de Instagram-post bij de opening van de gym.
Als ik het goed heb zit hij momenteel ook bij Hemmers Gym waar oa Ben Saddik, Marat Grigorian etc bij trainen.

Colby kan ik helemaal niet uitstaan. Buiten de kooi maar trash talken en het uithangen maar eens op zijn doos gekregen is het plots van: "ja man, is maar voor de show, respect. Bla bla bla" 😑

Filip Verlinden heeft hier in de buurt een eigen gym btw (bulls gym). Ook wel tof om te zien dat Adesanya dan reageert met een "congrats champ" op de Instagram-post bij de opening van de gym.
Als ik het goed heb zit hij momenteel ook bij Hemmers Gym waar oa Ben Saddik, Marat Grigorian etc bij trainen.

Colby kan ik helemaal niet uitstaan. Buiten de kooi maar trash talken en het uithangen maar eens op zijn doos gekregen is het plots van: "ja man, is maar voor de show, respect. Bla bla bla" 😑

Adesanya heeft enorm veel respect voor zijn tegenstanders, inderdaad.
Ook een recent overleden tegenstander heeft hij toen een mooie tribute voor geschreven.
En inderdaad Verlinden is nog in de scene. Topper!

Laat me nu geld inzetten, ik zet het op Colby. Maar het verleden leert me dat het dan omgekeerd is. :laugh:

Ge moet eens een compilatie opzoeken van 'Kevin Holland talking during fights'. Zalig.
Heb die daarom ook op IG beginnen volgen maar daar is ie niet zo grappig eigenlijk.
Kevin Holland tegen Brunson was zalig, die was constant tegen Khabib bezig, 'hey helpt mij eens wa, geef mij wa worstel tips' 😂

MVP moet binnen paar maand ook weer aan de bak in bellator, kijk daar ook wel naar uit.
Ok dat wist ik echt niet, ze zitten altijd maar bezig over die Pereira

Da's toch dezelfde Pereira die vorig jaar zijn UFC debuut gemaakt heeft hé? :unsure:
Zo ja, dat verhaal heb ik ook helemaal gemist.

Yup, klopt. Zoals ze het laten uitschijnen is dat de enige die ooit kunnen winnen heeft tegen hem, en die is nu ook aan 't stijgen id ranking, dus...tsjing tsjing, hype hype, rematch

Toch nog even terugkomen op Rodtang vs Johnson.
Ik dacht eerst: oh nice, twee grootheden in hun discipline tegen elkaar.

Tot ik net zag dat het 4 x 3 min rondes gaan zijn met R1 MT, R2 MMA, R3 MT en R4 MMA.
Klinkt wat belachelijk eigenlijk (maar als ik er over nadenk, zou ik ook niet goed weten hoe je het anders kan doen...).

Brah, Saenchai (legend of legends) had gewoon ff dood kunnen zijn.

Das effe schrikken! Gelukkig alleen materiële schade, dat had slechter kunnen aflopen.

Om even terug te keren op Izzy. Verschil met verlinden is dat pereira hem KO heeft geslagen, vandaar dat men deze telkens gaat vernoemen.

Één van mn favoriete vechtsters Tiffany Van Soest komt naar glory 80 in Hasselt 😍
Iemand een idee hoe dat met tickets zit want voorlopig niet (meer?) te krijgen op glory.

Lol. Nooit echt specifiek fan geweest van Whittaker, maar op UFC embedded zit hij doodleuk Skyrim te spelen en te klungelen met zijn mod list :laugh: . Respect +1 😁.

Ben eens benieuwd naar Cannonier. Ik mag hem wel. Herinner mij zijn fight in Brazilië nog toen hij Anderson Silva zijn knie aan gort trapte. In het hol van de leeuw en een arena vol Brazilianen die u uitfluiten toch nog nederig blijven tijdens de octagon interview. Chapeau wel, kreeg er zowaar compassie mee!
Wel niet de meest aantrekkelijke vechter :unsure:

Net Adesanya Whitakker gezien.

Verdiend gewonnen duidelijk van Adesanya.
Heeft het hele gevecht gecontroleerd. Low kicks hadden hun effect ook wel.
De range was moeilijk voor Whitakker. Paar takedowns maar kon er niets mee doen.

Leuk strategisch gevecht van Adesanya.

Terug
Bovenaan