Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YesKapitan vs Akimoto, dikke aanrader![]()
Yes
Beetje jammer van het snel ingrijpen van de ref. wel, in mijn ogen.
Te snel, te strict (en moeilijk voor 1 vechter nadien).
Vond ik heel cool om te zien. Die eerste ronde waarin Rodtang vol zelfvertrouwen in zijn discipline druk zette. 2de ronde een wereld van verschil en het zelfvertrouwen van DJ die dan de kop opsteekt. Machtig om te zien gewoon.Rodtang vs Johnson
Burns is echt een beest, 100%. Echt enorm benieuwd wat dit gaat geven. Wat een matchups deze week!
Ongelooflijk wat een fysiek. Al die voorbereidingen kan gewoon na 10 seconden gedaan zijn.
Maar wat een training![]()

Kansloos? Zou ik toch nie zeggen. Ik zie hem toch Burns niet ragdollen zoals hij bij Li deed"Nen hoep sleeg op kotten tijd" zouden we hier zeggen.
(Een hoop slaag, op korte tijd)
Burns is naar mijn mening compleet kansloos.
We zullen zien.Kansloos? Zou ik toch nie zeggen. Ik zie hem toch Burns niet ragdollen zoals hij bij Li deed
Ik heb het gezien idd. Khamzat gaat niet lang op dit gewicht kunnen blijven vechten. Hij gaat proberen de titel te pakken en dan direct naar 185 om daar de titel te pakken.Ontmoeting in hotel gezien? Wat een verschil in grootte....
De angst straalt er naar mijn gevoel ook af bij Burns.