Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Yes 😍
Beetje jammer van het snel ingrijpen van de ref. wel, in mijn ogen.
Te snel, te strict (en moeilijk voor 1 vechter nadien).

Ja idd. De eerste keer snapte ik 't. Maar de andere keren was het toch vaak onvermijdelijk de clinch.

JWP zijn pensioen is ook tijd, denk ik. Laatste rond wel mooier.
Superbon vs Grigorian ook fijn om zien.
Front kicks aanwezig 😜
Girgorian blijft ook altijd naar voren komen, net zoals JWP.

Shinya Aoki vs. Yoshihiro Akiyama is het publiek ook enthousiast.

Laatst bewerkt:
Bijna heel de kalender nu gezien, nog een paar te gaan.
Wat een matchups en kwaliteit toch, hoor.
Rodtang vs Johnson
mocht Rodtang wat grappling ervaring hebben zou dit nog wel leuk kunnen zijn geweest. Maar tegen een monument als Johnson is het natuurlijk snel gedaan als je in zijn grip komt en zeker je rug opgeeft. Typisch Rodtang dat die zichzelf liever bewusteloos laat squeezen dan te tappen. Wat een baas.

Lee vs Stamp toch ook een heerlijke main card se, de teeps van superbon,...

Eigenlijk te veel goeie partijen om op te noemen.

Laatst bewerkt:
Morgen vecht de Q-bomb op Cage Warriors Manchester. Waarschijnlijk weer nergens te bekijken buiten via betalende fight pass?

Rodtang vs Johnson
Vond ik heel cool om te zien. Die eerste ronde waarin Rodtang vol zelfvertrouwen in zijn discipline druk zette. 2de ronde een wereld van verschil en het zelfvertrouwen van DJ die dan de kop opsteekt. Machtig om te zien gewoon.

DJ blijft toch zalig om naar te kijken.

Ongelooflijk wat een fysiek. Al die voorbereidingen kan gewoon na 10 seconden gedaan zijn.
Maar wat een training 😍

Ongelooflijk wat een fysiek. Al die voorbereidingen kan gewoon na 10 seconden gedaan zijn.
Maar wat een training 😍
Burns is echt een beest, 100%. Echt enorm benieuwd wat dit gaat geven. Wat een matchups deze week!
Petr Yan - ALjo ook enorm benieuwd, eigenlijk Volkanovksi ook :-)

Dit weekend 2 titel gevechten, maar kijk toch het meeste uit naar Khamzat VS Burns.
Niet normaal die gast...

"Nen hoep sleeg op kotten tijd" zouden we hier zeggen.

(Een hoop slaag, op korte tijd)

Burns is naar mijn mening compleet kansloos.

Die laatste 5 minuten, dit zou perfect een BBC reportage kunnen zijn, knap. En ook, wa een beest.

Ontmoeting in hotel gezien? Wat een verschil in grootte....
De angst straalt er naar mijn gevoel ook af bij Burns.

Ontmoeting in hotel gezien? Wat een verschil in grootte....
De angst straalt er naar mijn gevoel ook af bij Burns.
Ik heb het gezien idd. Khamzat gaat niet lang op dit gewicht kunnen blijven vechten. Hij gaat proberen de titel te pakken en dan direct naar 185 om daar de titel te pakken.
Hier is de voorspelling van the Weasle:
Ik denk dat Khamzat gaat winnen, maar zoals Weasle zegt, zeer moeilijk te voorspellen dit gevecht. Ik wil het gewoon zien. Burns is fucking goed, maar heeft een zwakke kin. Maar onderschat hem niet. Hij rockte Usman het hardste tot nu toe.

Weasle volg ik nu al een hele tijd. Doet zeer goede breakdowns! Zijn breakdown voor Usman/Covington 2 is bv heel goed.
Ik weet nog heel goed, dat ik direct na het gevecht tegen mijn broer zei, 100 procent draw. No way dat Usman dat 2de gevecht gewonnen had. Maar ok, het is wat het is...

Terug
Bovenaan