Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Breakdown van the Weasle:
Damn, ik had ook het gevoel dat ronde 3 super close was, maar wist niet dat zo close was, dit is eigenlijk een draw precies 😄. Nu ja, ik zou het chimaev ook gegeven hebben.
Mocht je de Weasle niet volgen, echt wel top die gast. Doet de beste breakdowns. Ik raad ook aan om de breakdown van Usman vs Colby 2 te zien. Love or hate Colby, na die 2de ronde (waar hij toch 2 serieuze slagen kreeg, meeste gaan KO dan) echt fucking gestoord hoe die tegen Usman vocht en Usman een paar keer echt rockte.
Hopelijk zien we Chimaev vs Colby binnenkort. Dat gaat crazy zijn!

Laatst bewerkt:
Breakdown van the Weasle:
Damn, ik had ook het gevoel dat ronde 3 super close was, maar wist niet dat zo close was, dit is eigenlijk een draw precies 😄. Nu ja, ik zou het chimaev ook gegeven hebben.
Mocht je de Weasle niet volgen, echt wel top die gast. Doet de beste breakdowns. Ik raad ook aan om de breakdown van Usman vs Colby 2 te zien. Love or hate Colby, na die 2de ronde (waar hij toch 2 serieuze slagen kreeg, meeste gaan KO dan) echt fucking gestoord hoe die tegen Usman vocht en Usman een paar keer echt rockte.
Hopelijk zien we Chimaev vs Colby binnenkort. Dat gaat crazy zijn!

Lap, weer ene die ik moet volgen dan, mijn vriendin wordt zo al zot van al al die Dan Hardy's, Bispings & DC's :p

Ik had ook al dingen gelezen als 'Robbery' enzo.
Waarvan ik dacht. Wat voor zever is dat nu. Duidelijk voor Chimaev toch? R1 Chimaev overduidelijk ; R2 Burns overduidelijk ; R3 Chimaev zonder al te veel twijfel vond ik.

Zal die kerel zijn analyse eens bekijken één van dees.

Burns vs. Chimaev verliep zoals ik had verwacht. Wat een gevecht. Lang geleden dat ik zo excited zat te kijken.

Toen Burns op z'n rug lag en serieus wat te verduren kreeg van Chimaev, tot hij plots Chimaev heel krachtig van hem stampte om gewoon weer aan te vallen. Kippenvel.

One FC dus geen pay-per-view maar gratis via YouTube...
Noteer het 😍
Pay per view was enkel door die superfight Rodtang-DJ. Anders idd steeds YT. Jarred Brooks ook leuk om naar te kijken 😉 Ook al gaat mn voorkeur uit naar MuayThai.

Nu hopelijk toch nog 1x tegen Joshua of Usyk.
Hij zegt dat dit gevecht nooit gaat gebeuren, dat geld niet belangrijk is en hij nu echt wel op pensioen gaat. Maar ja we weten allemaal dat zo'n woorden in praktijk meestal loze woorden zijn ..

We zullen wel zien, ik denk dat het er nog wel van gaat komen.

Maar Fury gaat mogelijk ook iets doen zoals Mayweather vs Conor McGregor
Tyson Fury And Francis Ngannou Claim They Will Face In A Hybrid Fight

Tegenwoordig vinden mensen dat blijkbaar wel leuk zo van die gevechten over verschillende gevechtssporten heen.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat ook wel kan pruimen. UFC fighters die meedoen aan BKFC. Woodley tegen Jake.

Ik zie dat er ook roering is tussen Bisping en Jake om eventueel een MMA gevecht te houden? Laat maar komen.

Bisping gaat niet meer door de gezondheidskeuring geraken. Heeft jaren dit weten te manipuleren. Die gaat nooit nog professioneel vechten. Tenzij misschien boksen? Weet niet hoe streng men daar is...

Ufc 274, thoughts?
Hoe graag ik Gaethje ook bezig zie...ik weet het niet, Oliveira is echt wel heeeel sterk bezig, als Gaethje hem genoeg kan raken in de 1ste zie ik wel iets gebeuren, Oliveira is een trage starter, dus wie weet
Chandler - Ferguson gaat ook vuurwerk geven, weet ge al op voorhand, denk toch Chandler, redelijk makkelijk zelfs.
Rose wint ook denk ik

Oliveira zou ik zeggen... Maar voor hetzelfde geld trapt Gaetje die zijn benen de frut van elkaar in de eerste rondes. Spannend.

Namajunas zonder veel twijfel

Chandler ook zonder veel twijfel. Ferguson die zijn hersenen hangen nog maar met haken en ogen aan elkaar heb ik de indruk.

Ufc 274, thoughts?
Hoe graag ik Gaethje ook bezig zie...ik weet het niet, Oliveira is echt wel heeeel sterk bezig, als Gaethje hem genoeg kan raken in de 1ste zie ik wel iets gebeuren, Oliveira is een trage starter, dus wie weet
Chandler - Ferguson gaat ook vuurwerk geven, weet ge al op voorhand, denk toch Chandler, redelijk makkelijk zelfs.
Rose wint ook denk ik
Rose wint vrij dominant denk ik.

Chandler wint. Ferguson is finished vrees ik. Zo'n 5 a 6 jaar geleden zou ik Ferguson gezegd hebben. Helaas is hij niet meer diezelfde na het gaethje gevecht. Ik hoop wel dat Ferguson wint. Ik hoop dat we de oude Ferguson terug zien, maar denk echt niet dat we die nog terug zien.

En dan denk ik dat Oliveira wint. Gaethje is ne wilde hond, en is een pak verbetert. Tactischer, beter gameplan tegenwoordig. Heeft zeer goede trainers. Maar zijn bjj is echt te zwak voor iemand als Oliveira. Ook al is gaethje een zeer goede worstelaar, ik zie Oliveira hem submitten. Als Oliveira blijft striken met gaethje verliest hij natuurlijk. Maar net zoals met porier gaat hij zijn wapens mixen en uiteindelijk de win binnen halen.

Hij haalt zijn gewicht achter de schermen, maar komt niet overeen met de weegschaal voor de camera's. Dat is toch een serieuze blunder van iemand. Dat is fucking frustrerend, zeker nu hij het niet gehaald heeft. Terwijl hij nog gewicht probeerde te cutten, zat Justin al terug op 165 pounds. Mentaal ook niet goed voor Oliveira. Zou wel eens impact op zijn prestaties kunnen geven...

Als er nu nog iemand twijfelt aan Oliveira, go slap yourself. Echt impressive. Zeker het feit dat hij vlak voor de submission gaethje daal klopte.
Dan Tony Ferguson, tja, 1ste ronde was eigenlijk goed. Maar die KO was gruwelijk. Zoals khabib een tijdje terug al zei, Tony is finished.
En Rose, damn, niet verwacht. Dacht dat zij de overhand ging nemen...

De Rose fight:
ik wil 25 minuten van lijn leven terug. Kan niet zeggen dat ik volledig akkoord ga met de beslissing, maar ze moest maar actiever geweest zijn

Terug
Bovenaan