Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

UFC 277 is een PPV event. Fight Night is een event die geaired word op een TV Kanaal, heel vroeger bijvoorbeeld op Spike TV.

Als je wat namen begint te herkennen, dan ga je inderdaad merken dat de topfights en title fights de genummerde zijn.
De fight nights zijn ook al eens op locatie? Bijvoorbeeld die van de UK of Frankrijk, terwijl de genummerde vaker in Las Vegas zijn?

Meent ge dat echt? Ik denk dat het een publieke executie gaat worden, en niet in Diaz z'n voordeel
Ja, ik meen dat.

Toen ze hem opstelden tegen Conor destijds verklaarde iedereen mij zot dat ik alles op Diaz had gezet.
Schone cent aan verdiend.

Chimaev zie ik al zeker niet winnen met een K.O. Boxing van Diaz is in mijn ogen ook beter. Gaat het naar de grond, dan denk ik dat Diaz daar de betere zal zijn.

Ik hoop gewoon dat Diaz het heel serieus neemt en niet out of shape de kooi in gaat. Dan zou het een serieuze shitshow kunnen worden. Chimaev zit op snelheid en zal er voor de volle 100% staan.

Hoe dan ook, ik schrijf Diaz absoluut niet af zoals jullie.

Ja, ik meen dat.

Toen ze hem opstelden tegen Conor destijds verklaarde iedereen mij zot dat ik alles op Diaz had gezet.
Schone cent aan verdiend.

Chimaev zie ik al zeker niet winnen met een K.O. Boxing van Diaz is in mijn ogen ook beter. Gaat het naar de grond, dan denk ik dat Diaz daar de betere zal zijn.

Ik hoop gewoon dat Diaz het heel serieus neemt en niet out of shape de kooi in gaat. Dan zou het een serieuze shitshow kunnen worden. Chimaev zit op snelheid en zal er voor de volle 100% staan.

Hoe dan ook, ik schrijf Diaz absoluut niet af zoals jullie.

Diaz beter op de grond? :/ Absoluut niet akkoord, maar ok we zullen het wel zien wat het zal geven, ik geef Diaz echt geen schijn van kans.
Khamzat is sterker, knockout power, zijn worstelen gaat Diaz zijn bjj volledig nullifien volgens mij, het enige dat hij heeft is z'n gastank.

We zullen zien.

Diaz beter op de grond? :/ Absoluut niet akkoord, maar ok we zullen het wel zien wat het zal geven, ik geef Diaz echt geen schijn van kans.
Khamzat is sterker, knockout power, zijn worstelen gaat Diaz zijn bjj volledig nullifien volgens mij, het enige dat hij heeft is z'n gastank.

We zullen zien.
Zijn worstelen zal inderdaad domineren over de bjj van Diaz, in het begin. Naarmate de rondes vorderen zal de bjj van Diaz de bovenhand nemen bij het meer technische grondwerk.

We zullen zien, inderdaad.

Nu begin ik toch wel benieuwd te worden.
Redelijk verbaasd dat iemand Diaz ook maar enige kans geeft.
Dat zal ook hard merkbaar zijn in de quoteringen. Tegen Conor gaf ook niemand Diaz een schijn van kans, iedereen verklaarde mij zot. But he did it, en ik had een schone cent verdiend.

Maar goed, we zijn wel al enkele jaren verder natuurlijk.

Waarom schrijf je Diaz helemaal af?

Eerlijk gezegd door zijn laatste 2 kampen (Masvedal & Edwards), ja hij heeft cardio voor dagen, maar daar stopt het dan ook, ik ben één van die gasten die vindt dat Nate overroepen is, Nick vond ik wel goed (vroeger)
'k zal het anders vragen, zou je Nate een kans geven tegen Burns?

Edit: Ik zou er zelfs niet van verschieten dat hij niet opdaagt tegen Khamzat

Eerlijk gezegd door zijn laatste 2 kampen (Masvedal & Edwards), ja hij heeft cardio voor dagen, maar daar stopt het dan ook, ik ben één van die gasten die vindt dat Nate overroepen is, Nick vond ik wel goed (vroeger)
'k zal het anders vragen, zou je Nate een kans geven tegen Burns?

Edit: Ik zou er zelfs niet van verschieten dat hij niet opdaagt tegen Khamzat
Masvidal was geen schone wedstrijd, nee.

Geen idee waarom hij zo afwachtend was met Edwards, maar in mijn ogen kon hij die afgemaakt hebben het moment Edwards duidelijk stond te draaien op het laatste.

Opdagen zal hij wel doen, voor het geld natuurlijk.

Burns vind ik dan weer een beest, dan geef ik Burns de voorkeur. Ook al heeft die nipt verloren tegen Khamzat.

Diaz komt heel nonchalant over, maar zijn timing in boxing is top. Zijn bjj is ook super. Een ijzersterke chin en goede cardio.
We zullen zien.

Masvidal was geen schone wedstrijd, nee.

Geen idee waarom hij zo afwachtend was met Edwards, maar in mijn ogen kon hij die afgemaakt hebben het moment Edwards duidelijk stond te draaien op het laatste.

Opdagen zal hij wel doen, voor het geld natuurlijk.

Burns vind ik dan weer een beest, dan geef ik Burns de voorkeur. Ook al heeft die nipt verloren tegen Khamzat.

Diaz komt heel nonchalant over, maar zijn timing in boxing is top. Zijn bjj is ook super. Een ijzersterke chin en goede cardio.
We zullen zien.

Allemaal 100% mee akkoord, alleen niet met dat hij Edwards kon afgemaakt hebben, volgens mij was hij wel degelijk zelf kapot (vooral dan van 24 min langs alle kanten overklast te worden) anders had hij het wel gedaan denk ik

Allemaal 100% mee akkoord, alleen niet met dat hij Edwards kon afgemaakt hebben, volgens mij was hij wel degelijk zelf kapot (vooral dan van 24 min langs alle kanten overklast te worden) anders had hij het wel gedaan denk ik
Hmm, dat is ook waar. Ook zijn er genoeg 'comebacks' waarbij iemand rocked is en de tegenstander er voluit voor gaat zonder dekking en de persoon die rocked is toch met een donderslag uit de hoek komt en terug de bovenhand krijgt.

Hmm, dat is ook waar. Ook zijn er genoeg 'comebacks' waarbij iemand rocked is en de tegenstander er voluit voor gaat zonder dekking en de persoon die rocked is toch met een donderslag uit de hoek komt en terug de bovenhand krijgt.
Derrick Lewis is daar goe in ;)

en wat denk je van Usman vs Edwards? Kijk ik ook wel zwaar naar uit

Usman wint. Ik denk niet dat Edwards got what it takes om Usman van de troon te stoten.

Velen vinden Usman zijn manier van vechten saai. Als champ heeft hij niets te bewijzen, behalve zijn titel safe te verdedigen. Er is hier al eens een hele discussie geweest daaromtrent, maar ik vind nog steeds dat de challenger agressie moet tonen en niet andersom. Alé, tenminste als het op een split decision aankomt hé. Een unanimous decision vind ik dan wel weer kunnen, want dat wil toch zeggen dat de challenger gedomineerd heeft. Ook al is dat zonder k.o. of submission.

Edwards zal uit z'n kot mogen komen. Neemt hij ook een afwachtende, veiligere houding aan, dan wordt het weer een saai gevecht met veel toe stomps. :wink:

En ik denk dat het precies zo zal lopen.

Ik zie Edwards wel iets zot doen, hun vorige gevecht overlaatst nog eens bekeken, en Edwards was echt wel beter staand, ok Usman is véél beter geworden (Trevor) maar Edwards ook, en al zeker op de grond denk ik
Ergens hoop ik dat Edwards wint.
Maar wel akkoord dat de uitdager iets moet tonen, en niet omgekeerd.

Terug
Bovenaan