algemene discussie | PlayStation

Iemand een idee waarom het zolang duurt vooraleer mijn trophies zichtbaar zijn op de site van psnprofiles? Ik ben ondertussen toch al bijna twee weken geleden begonnen met Lies of P, maar staat nog geen enkele trophy van op. En toen ik Platinum had op Hogwarts Legacy duurde dat toch ook vrij lang vooraleer dat geüpdate was.
Als ge uw psn naam ingeeft kunt ge update user doen, dan is het normaal gerefresht ;)

Iemand een idee waarom het zolang duurt vooraleer mijn trophies zichtbaar zijn op de site van psnprofiles? Ik ben ondertussen toch al bijna twee weken geleden begonnen met Lies of P, maar staat nog geen enkele trophy van op. En toen ik Platinum had op Hogwarts Legacy duurde dat toch ook vrij lang vooraleer dat geüpdate was.

Op jou profielnaam klikken en kiezen voor Update Profile. Als niet betalend wordt hij niet constant geüpdate (ken de termijnen niet maar die staan vast ergens op hun site). Als ik mijn profiel ververs, heb ik toch altijd de laatste actuele stand :)

Je kunt toch manueel updaten op PSNprofiles?

Is dat gewoon hetzelfde account als op playstation.com?

Uiteraard NIET. PSNprofiles is helemaal niet van Sony. Die scrapen gewoon de publiek beschikbare PSN profielen en doen er wat statistics op. Daarom ook dat je je PSN profiel publiek moet zetten anders kun je op PSNprofiles al helemaal niets checken van jouw profiel.
Maar zoals hierboven al gezegd: je kan gewoon zelf je eigen PSN naam opzoeken op PSN Profiles en dan op Update klikken. Je hoeft daarvoor zelfs niet eens ingelogd te zijn op PSN Profiles.

Vanaf aanstaande vrijdag 17 november tot en met 27 november 2023, kunnen PlayStation-eigenaren profiteren van 30% korting op een jaarabonnement PlayStation Plus Essential, Extra of Premium. De aanbieding geldt voor zowel nieuwe als bestaande PS Plus-abonnees. Dus als je al PlayStation Plus hebt, voeg je daar 365 dagen aan toe voor een lagere prijs.

Tijdens Black Friday kost een jaarabonnement op PlayStation Plus:

• Een jaarabonnement op Playstation Plus Essential kost je tijdelijk €50,39 i.p.v. €71,99.
  • Een jaarabonnement op Playstation Plus Extra kost je tijdelijk €88,19 i.p.v. €125,99.
  • Een jaarabonnement op Playstation Plus Premium kost je tijdelijk €106,39 i.p.v. €151,99.
Het wordt ook mogelijk voor bestaande abonnees om met korting te upgraden naar een hogere Tier PlayStation Plus. Alleen is er dan wel sprake van 25% korting in plaats van 30%. Je kan dus van PS Plus Essential met 25% korting, een upgrade doen naar PlayStation Plus Extra of Premium.

Vanaf aanstaande vrijdag 17 november tot en met 27 november 2023, kunnen PlayStation-eigenaren profiteren van 30% korting op een jaarabonnement PlayStation Plus Essential, Extra of Premium. De aanbieding geldt voor zowel nieuwe als bestaande PS Plus-abonnees. Dus als je al PlayStation Plus hebt, voeg je daar 365 dagen aan toe voor een lagere prijs.

Het is hier al gepost geweest dat dat NIET is wat Sony zelf zegt op hun PlayStation blog. Ik geloof ook eerder Sony zelf dan een of andere games website waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik geloof er dus niets van: er gaat GEEN korting zijn voor mensen die simpelweg hun abonnement willen verlengen (zonder upgrade naar hogere tiers).

Tijdens Black Friday kost een jaarabonnement op PlayStation Plus:

• Een jaarabonnement op Playstation Plus Essential kost je tijdelijk €50,39 i.p.v. €71,99.
  • Een jaarabonnement op Playstation Plus Extra kost je tijdelijk €88,19 i.p.v. €125,99.
  • Een jaarabonnement op Playstation Plus Premium kost je tijdelijk €106,39 i.p.v. €151,99.
Ik zie in ieder geval geen korting als ik mijn PS+ Essential een jaar wil verlengen, ik moet de volle pot betalen. Ik denk dat deze informatie niet juist is.

Ik zie in ieder geval geen korting als ik mijn PS+ Essential een jaar wil verlengen, ik moet de volle pot betalen. Ik denk dat deze informatie niet juist is.

Ja hier ook. 72 euro, eigenlijk schandalig!
Iemand ooit al bij gamesdirect besteld? Desnoods bestel ik het daar.

IMG-6090.png

Ik zie wel een korting. Ik heb gisteren mijn abo opgezegd dat nog loopt tot 12/12/2023 eens kijken of dit ook echt werkt

371543147_359130696501140_1500152322573922593_n.png
384564232_7562406327120524_3260249315804471920_n.png

387501130_1290008924999182_4521786439502757782_n.png

Laatst bewerkt:
Heb je nog een bestaand PS+ abo? Werkt enkel wanneer je geen actief PS+ abo hebt

Mijn bestaande abo loopt af in 2026. Maar in de Quote staat dat het ook voor bestaande abonnementen was.
Ik wou enkel duidelijk maken dat deze informatie dus niet klopt.

Dan zou ik mijn huidig abonnement moeten opzeggen, om dan morgen opnieuw PS+ aan te schaffen, beetje belachelijk vind ik dat.

Bij het upgraden zie ik wel een korting van 25% naar Extra en 30% naar Premium. Maar dat moet ik dus niet hebben.

Mijn bestaande abo loopt af in 2026. Maar in de Quote staat dat het ook voor bestaande abonnementen was.
Ik wou enkel duidelijk maken dat deze informatie dus niet klopt.

Dan zou ik mijn huidig abonnement moeten opzeggen, om dan morgen opnieuw PS+ aan te schaffen, beetje belachelijk vind ik dat.

Bij het upgraden zie ik wel een korting van 25% naar Extra en 30% naar Premium. Maar dat moet ik dus niet hebben.
Inderdaad verkeerde info dan want op Reddit zeggen ze ook dat bestaande abo's niet aan de korting kunnen meedoen tenzij ze upgraden van Tier

Bij mij is het gelukt in elk geval, ik heb gisteren nog voor de acties gestart zijn mijn abo opgezegd zodat het niet automatisch vernieuwd na 12/12/2023. En ik had nu de optie om het terug te activeren met een korting van 25%. Je kan zien aan de datum waarop mijn abo gaat vernieuwen dat dit nu 12/12/2024 is en hij dus gewoon verder loopt op mijn oude met als nog de korting.

Net even gekeken op de store: verlengen kan met 25% korting, upgraden kan met 30% korting.

Jaartje Extra kost bv. 94,49, terwijl ik nog extra heb nu

Terug
Bovenaan