algemene discussie | PlayStation

Kreeg ook deze melding bij mij op FB.
Er stond dan nog een xbox okk bij met fifa 14.
Da waren nog eens tijden: nachtopening aan de GM in Eeklo
Ik was de eerste in gm eeklo voor de ps3 dan nog wa gebabbeld, woonde toen nog thuis in lochristi ben 3u thuis gekomen en da spel daar gezet en recht mijn bede in lol

Mooie maand voor Essential.
  • LEGO 2K Drive | PS4, PS5
  • PowerWash Simulator | PS4, PS5
  • Sable | PS5

fa0fbd90ce843ba535d7dd1ca1fd5514f21ddb0b.jpg

Misschien Sable nog spelen, dat is dan mogelijk het laatste PS+ spel voor een tijd aangezien mijn abo vervalt op 4 januari en ik mogelijk niet meer ga verlengen. :-/

Ik haat het om mijn terras te moeten afspuiten dus Powerwash Simulator zal ik maar aan me laten voorbij gaan.

Al heel veel getwijfeld om LEGO 2K Drive te kopen maar was me altijd teveel geld. Goed dat ik het niet gedaan heb.
Sable is ook wel speciaal. Toch benieuwd naar.

Ook lang getwijfeld om Lego 2K Drive te kopen, blij dat ik lang genoeg getwijfeld heb 😀

Powerwash had ik al gekocht en is eerlijk gezegd wel zeer plezant en rustgevend vind ik.

Idem hier met lego 2k drive.
Leek op een goed spel om tussendoor wat racekes te doen of couch co-op.

Power wash sim is ook goed om te relaxen verrassend genoeg.

Sable ooit aan begonnen op gamepass maar dan met andere games begonnen :unsure:. Alleszins wel interessant om eens te spelen

Maw. Een goede maand imo

Is wel fun fact, er is al even een nieuwe feature waarbij je beide controllers kan toewijzen aan 1 profiel (assisted controller), was ernaar opzoek voor een mini golf game, maar zo moet je dus niet telkens doorgeven, beide inputs registreren zo als het niet mogelijk is in game om 2 bakjes apart te laten spelen

Idem hier met lego 2k drive.
Leek op een goed spel om tussendoor wat racekes te doen of couch co-op.

Power wash sim is ook goed om te relaxen verrassend genoeg.

Sable ooit aan begonnen op gamepass maar dan met andere games begonnen :unsure:. Alleszins wel interessant om eens te spelen

Maw. Een goede maand imo
is Power wash met tijd enzo? Dus zo veel mogelijk cleanen in bepaalde tijd of is het eerder relaxing game ?

Laatst bewerkt:
Mijn vraag was omdat hij gisteren 1 zag staan en blijkbaar stond erop only Windows nja veel ken ik er niet van

Model van toetsenbord opzoeken in google en checken of het ps5 compatibel is.

Even snel gegoogled en toch wel meer toetsenborden die niet zou werken dan ik dacht.

Terug
Bovenaan