Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sub >>>>> dubLigt het aan mij of is die Japanse presentator gewoon zoveel beter dan de Westerse presentators die we normaal zien.
Allé, niet echt super belangrijk maar aangenamer om te kijken.
Ik vermoed dus dat de PS5 in de war geraakt door die niet compatibele Multiplayer Beta, en de eigenlijke game, die volgens wat ik online vind zeker wél compatible is, niet wil afspelen.

blog.playstation.com
Welke merken en modellen zijn aan te raden hiervoor? Met heatsink of zonder heatsink?
Zijn deze ook "makkelijk" te plaatsen?
Aangezien ik het meer dan beu ben om steeds games te verwijderen van de PS5 als ik nieuwe games installeer ben ik (eindelijk) van plan om een extra interne SSD te plaatsen in de PS5.
Welke merken en modellen zijn aan te raden hiervoor? Met heatsink of zonder heatsink?
Zijn deze ook "makkelijk" te plaatsen?
Allright, thx!Ik heb een Samsung 990 pro van 1 TB geplaatst, ben zelf niet de handigste en dat ging zonder problemen.
Zoals hierboven, youtube en paar minuten werk.

Allright, thx!
Ik heb zojuist de Samsung 990 Pro 2TB besteld![]()
Ik heb de versie mét heatsink besteld…Wel ff kijken of het de versie is met heatsink, ik moest er destijds nog eentje apart bij bestellen

Sinds vandaag heb ik problemen met de PS5.
Hij kan geen NAT type meer vinden.
Ik zit bij Orange, via kabel aangesloten maar ook via Wi-fi heb ik hetzelfde probleem.
Modem al gereset, al in de instellingen geprutst met het IP, DNS, enz
Ook in de modemsettings via portforwarding al geprutst maar tot nu toe helpt niets.
Heeft er nog iemand tips voor mij?
Edit: Naar Orange gebeld, een algemeen probleem (bij hun?) blijkbaar en ze zijn ermee bezig.
Ja dat dacht ik dus ook maar bij Orange konden (wouden) ze dat niet bevestigenKan mss hier mee te maken hebben.
![]()
Cloudflare biedt excuses aan na wereldwijde storing, wat ging er mis?
Door een onbedoeld verdubbeld bestand verspreidde Cloudflare zelf de oorzaak van de storing. Toen kwade opzet werd uitgesloten, was de oplossing nabij.www.techzine.nl
In je modem settings gaan, naar dmz gaan en het ipadres van je ps5 selecteren en op save klikken. Ook ik vandaag heel wat tijd mee verlorenSinds vandaag heb ik problemen met de PS5.
Hij kan geen NAT type meer vinden.
Ik zit bij Orange, via kabel aangesloten maar ook via Wi-fi heb ik hetzelfde probleem.
Modem al gereset, al in de instellingen geprutst met het IP, DNS, enz
Ook in de modemsettings via portforwarding al geprutst maar tot nu toe helpt niets.
Heeft er nog iemand tips voor mij?
Edit: Naar Orange gebeld, een algemeen probleem (bij hun?) blijkbaar en ze zijn ermee bezig.
Ondertussen is het vanzelf opgelost (bij mij)In je modem settings gaan, naar dmz gaan en het ipadres van je ps5 selecteren en op save klikken. Ook ik vandaag heel wat tijd mee verloren
Na 2 jaar geen Blu-ray gebruikt te hebben blijkt deze niet meer te werken. Ik heb BF6 besteld maar de PS leest de disc niet. Andere oudere spelletjes evenmin. Enkel dvd's leest hij nog. Blu-ray kapot vermoedelijk? De PS staat al jaren op dezelfde plaats.
Te fixen? Of overstappen naar digitale aankopen.
Black Friday deals zijn live precies.
Kan hier ook ps+ extra vernieuwen met 25% korting.