algemene discussie | PlayStation

Ligt het aan mij of is die Japanse presentator gewoon zoveel beter dan de Westerse presentators die we normaal zien.

Allé, niet echt super belangrijk maar aangenamer om te kijken.

Ligt het aan mij of is die Japanse presentator gewoon zoveel beter dan de Westerse presentators die we normaal zien.

Allé, niet echt super belangrijk maar aangenamer om te kijken.
Sub >>>>> dub

Die never grave witch-game ziet er uit als een leuke Metroidvania. DQ7Re heeft mij al overtuigd, de nieuwe trailer doet weinig om nieuwe fans te lokken.

Ik vermoed dus dat de PS5 in de war geraakt door die niet compatibele Multiplayer Beta, en de eigenlijke game, die volgens wat ik online vind zeker wél compatible is, niet wil afspelen.

Wat is PlayStation Support toch een complete ramp tegenwoordig.
Had hen telefonisch gecontacteerd om die Multiplayer Beta license weg te halen uit mijn account. Na een dag of 10 een antwoord met de vraag voor een volledig gedetailleerde beschrijving van het probleem (die ik al telefonisch gedaan had), dus ik heel stelselmatig, met screenshots, opnieuw uitgelegd wat het probleem is. Vervolgens na weer een dag of 10, de vraag naar het TransactionID van die 'aankoop'. Ze dachten wellicht dat niemand dat toch bijhoudt, en al zeker niet voor een transactie van 7 jaar geleden, maar helaas pindakaas snel gevonden. Nu weer 10 dagen later gewoon weer een standaard antwoord met suggestie over licenses herstellen en dergelijke, waarbij dan hun menu-beschrijvingen allemaal in het Spaans (!) zijn.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Wat voor een achterlijke bende is dat daar. Ten tijde PS4 nochtans wel enkele keren zeer snel geholpen geweest, o.a. ook eens om een license te laten weghalen omdat ik anders een andere versie van een spel niet kon kopen.

Aangezien ik het meer dan beu ben om steeds games te verwijderen van de PS5 als ik nieuwe games installeer ben ik (eindelijk) van plan om een extra interne SSD te plaatsen in de PS5.

Welke merken en modellen zijn aan te raden hiervoor? Met heatsink of zonder heatsink?

Zijn deze ook "makkelijk" te plaatsen?

Welke merken en modellen zijn aan te raden hiervoor? Met heatsink of zonder heatsink?

Er is ergens een minimum snelheid die Sony aanbeveelt, maar volgens mij voldoen de meeste M.2 SSDs daar al lang aan. Ik heb recent nog een 4TB Lexar NM790 gestoken. Een heatsink is wel een must, maar koop je apart ook voor een euro of 10.
Installatie is poepsimpel, genoeg filmpjes op YouTube te vinden. Letterlijk nog geen 5 minuten werk.

Aangezien ik het meer dan beu ben om steeds games te verwijderen van de PS5 als ik nieuwe games installeer ben ik (eindelijk) van plan om een extra interne SSD te plaatsen in de PS5.

Ik heb een Samsung 990 pro van 1 TB geplaatst, ben zelf niet de handigste en dat ging zonder problemen.

Zoals hierboven, youtube en paar minuten werk.

Sinds vandaag heb ik problemen met de PS5.
Hij kan geen NAT type meer vinden.

Ik zit bij Orange, via kabel aangesloten maar ook via Wi-fi heb ik hetzelfde probleem.

Modem al gereset, al in de instellingen geprutst met het IP, DNS, enz
Ook in de modemsettings via portforwarding al geprutst maar tot nu toe helpt niets.

Heeft er nog iemand tips voor mij?

Edit: Naar Orange gebeld, een algemeen probleem (bij hun?) blijkbaar en ze zijn ermee bezig.

Laatst bewerkt:

Ik zit bij Orange, via kabel aangesloten maar ook via Wi-fi heb ik hetzelfde probleem.

Ook in de modemsettings via portforwarding al geprutst maar tot nu toe helpt niets.

Edit: Naar Orange gebeld, een algemeen probleem (bij hun?) blijkbaar en ze zijn ermee bezig.

Kan mss hier mee te maken hebben.

In je modem settings gaan, naar dmz gaan en het ipadres van je ps5 selecteren en op save klikken. Ook ik vandaag heel wat tijd mee verloren

Na 2 jaar geen Blu-ray gebruikt te hebben blijkt deze niet meer te werken. Ik heb BF6 besteld maar de PS leest de disc niet. Andere oudere spelletjes evenmin. Enkel dvd's leest hij nog. Blu-ray kapot vermoedelijk? De PS staat al jaren op dezelfde plaats.

Te fixen? Of overstappen naar digitale aankopen.

Black Friday deals zijn live precies.
Kan hier ook ps+ extra vernieuwen met 25% korting.

Ok, de truuk die ik vroeger hoorde werkt dus niet bij mij. Scheen dat je auto-renew kon afzetten en je dan met BF met korting kon verlengen als je abonnement binnenkort afliep. Bij mij loopt het wel pas in maart af, dus wellicht nog te veraf, of die truuk werkt helemaal niet.

Terug
Bovenaan