algemene discussie | PlayStation

Zit er trouwens nog een PlayStation plus korting aan te komen?

Die was er recent nog (tot begin april), dus ik vrees dat je gaat moeten wachten tot Black Friday.
EDIT: of idd misschien ook nog Days Of Play.

Sowieso tip: je moet je auto-renew uitzetten. Wat eigenlijk is dat je je abonnement annuleert. Dan ga je ook de korting krijgen zelfs al ben je op dat moment nog even abonnee. Mijn auto-renew uitgezet in oktober 2025, maar met Black Friday kreeg ik niets. Maar in maart kreeg ik wel de korting aangeboden op mijn abonnement dat ergens in april afliep.

Waar zet je dat af?
Ik betaal gewoonlijk, maar zoon doet de rest :shutup:

Kan via console, maar ook via de app of PC:

PS5:
  1. Ga naar Instellingen > Gebruikers en accounts.
  2. Selecteer Account > Betaling en abonnementen > Abonnementen.
    Je ziet een lijst met abonnementsservices waarop je momenteel bent geabonneerd.
  3. Selecteer een abonnement om de volgende betaaldatum te bekijken of om het abonnement op te zeggen.

Die was er recent nog (tot begin april), dus ik vrees dat je gaat moeten wachten tot Black Friday.
EDIT: of idd misschien ook nog Days Of Play.

Sowieso tip: je moet je auto-renew uitzetten. Wat eigenlijk is dat je je abonnement annuleert. Dan ga je ook de korting krijgen zelfs al ben je op dat moment nog even abonnee. Mijn auto-renew uitgezet in oktober 2025, maar met Black Friday kreeg ik niets. Maar in maart kreeg ik wel de korting aangeboden op mijn abonnement dat ergens in april afliep.
Betaal je dan 151 euro zonder korting? Mijn abbo vernieuwt nog steeds aan 79,99 euro 😅 geen idee waarom.

Betaal je dan 151 euro zonder korting? Mijn abbo vernieuwt nog steeds aan 79,99 euro 😅 geen idee waarom.

Ja, normale prijs voor PlayStation Plus Premium (duurste tier dus) is €151.99. Heb in maart dan, met korting, €113.99 betaald.
Welk abonnement heb jij dan trouwens, want Premium is al altijd meer dan €80 geweest... En ik kan me zelfs geen abonnement van €79.99 herinneren.

Ja, normale prijs voor PlayStation Plus Premium (duurste tier dus) is €151.99. Heb in maart dan, met korting, €113.99 betaald.
Welk abonnement heb jij dan trouwens, want Premium is al altijd meer dan €80 geweest... En ik kan me zelfs geen abonnement van €79.99 herinneren.
Abonnement: PlayStation Plus Premium
Betaalperiode: elke 12 maanden
Volgende betaling: 79.99 EUR op 2026-04-03

Staat in mijn mailbox 😊

Ik heb overlaatst ook moeten vernieuwen, bij mij was het nog aan €120. Maar voor mijn volgende afrekening die in april 2027 zou zijn, staat dat het dan ook €151 zal zijn. Heb auto-renew dus wijselijk uitgezet voorlopig :)

Ik heb overlaatst ook moeten vernieuwen, bij mij was het nog aan €120. Maar voor mijn volgende afrekening die in april 2027 zou zijn, staat dat het dan ook €151 zal zijn. Heb auto-renew dus wijselijk uitgezet voorlopig :)

Overlaatst ? Dan heb jij ook nog zoals @Yogi kunnen profiteren van een Sony pricing glitch. Want de prijzen zijn in september 2023 al omhoog gegaan: https://tweakers.net/nieuws/213090/...en-playstation-plus-met-maximaal-32-euro.html .

Dunno! Voor 2027 staat ook nog 79.99 😅. Blijkbaar denken ze op Reddit iets van als ge PS Now had toen dat ophield en premium kreeg, en altijd auto renew op laten staan en geen wijzigingen deed, dat ge nog de oude prijs behoud.

Ik ga er niet aanraken 😅 laat maar staan zo.

PlayStation Plus Game Catalog for May: Star Wars Outlaws, Red Dead Redemption 2, Bramble: The Mountain King, The Thaumaturge and more

7216994503a82d4a8431252c404af461535e0a4a-scaled.jpg

Playstation Plus krijgt een prijsverhoging voor nieuwe abonnees.
Vanaf 20 mei komt bij Essential 1€ per maand bij. Een maand Essential kost dan 9,99€ ipv 8,99€ nu en drie maand Essential gaat naar 27,99€ wat nu 24,99 was. Het is nog niet volledig duidelijk of de andere abonnementen ook een prijsverhoging krijgen.

Voor wie een lopend abonnement heeft veranderd er niets. Die blijven de oude prijzen betalen zolang je het abonnement niet wijzigt of laat aflopen.

bron:

Terug
Bovenaan