Nog niets officieel aangekondigd, maar rond eind mei/begin juni zijn het gewoonlijk Days of Play.Zit er trouwens nog een PlayStation plus korting aan te komen?
Dan geeft Sony korting of vanalles en nog wat, waaronder PS Plus.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niets officieel aangekondigd, maar rond eind mei/begin juni zijn het gewoonlijk Days of Play.Zit er trouwens nog een PlayStation plus korting aan te komen?
Zit er trouwens nog een PlayStation plus korting aan te komen?

Waar zet je dat af?
Ik betaal gewoonlijk, maar zoon doet de rest![]()
PS5:
- Ga naar Instellingen > Gebruikers en accounts.
- Selecteer Account > Betaling en abonnementen > Abonnementen.
Je ziet een lijst met abonnementsservices waarop je momenteel bent geabonneerd.- Selecteer een abonnement om de volgende betaaldatum te bekijken of om het abonnement op te zeggen.
blog.playstation.com
The 7th guest remake komt ook naar PS5!Myst en Riven remakes komen naar PS5 en PSVR2. Heb die decennia geleden gespeeld en helemaal klaar voor een replay in VR. *drool*![]()
Myst and Riven Remakes launch on PS5 and PS VR2 May 19
The remakes of these award-winning classics will be playable in flatscreen and PS VR2 modes.blog.playstation.com
Lolz no shit een ps4 koste in de tijd 399 terwijl de gewone ps5 hoeveel is? 600?![]()
ANALYSIS: PS5 sales drift behind PS4, while Sony says it’s undecided on PS6 release date and price | VGC
PS5 reaches 93.7 million sales; Sony reports $765 million impairment loss related to Bungie…www.videogameschronicle.com
Betaal je dan 151 euro zonder korting? Mijn abbo vernieuwt nog steeds aan 79,99 euroDie was er recent nog (tot begin april), dus ik vrees dat je gaat moeten wachten tot Black Friday.
EDIT: of idd misschien ook nog Days Of Play.
Sowieso tip: je moet je auto-renew uitzetten. Wat eigenlijk is dat je je abonnement annuleert. Dan ga je ook de korting krijgen zelfs al ben je op dat moment nog even abonnee. Mijn auto-renew uitgezet in oktober 2025, maar met Black Friday kreeg ik niets. Maar in maart kreeg ik wel de korting aangeboden op mijn abonnement dat ergens in april afliep.
geen idee waarom.Betaal je dan 151 euro zonder korting? Mijn abbo vernieuwt nog steeds aan 79,99 eurogeen idee waarom.
Abonnement: PlayStation Plus PremiumJa, normale prijs voor PlayStation Plus Premium (duurste tier dus) is €151.99. Heb in maart dan, met korting, €113.99 betaald.
Welk abonnement heb jij dan trouwens, want Premium is al altijd meer dan €80 geweest... En ik kan me zelfs geen abonnement van €79.99 herinneren.

Ik heb overlaatst ook moeten vernieuwen, bij mij was het nog aan €120.
Overlaatst ? Dan heb jij ook nog zoals @Yogi kunnen profiteren van een Sony pricing glitch. Want de prijzen zijn in september 2023 al omhoog gegaan: https://tweakers.net/nieuws/213090/...en-playstation-plus-met-maximaal-32-euro.html .

Ik heb overlaatst ook moeten vernieuwen, bij mij was het nog aan €120. Maar voor mijn volgende afrekening die in april 2027 zou zijn, staat dat het dan ook €151 zal zijn. Heb auto-renew dus wijselijk uitgezet voorlopig![]()
Overlaatst ? Dan heb jij ook nog zoals @Yogi kunnen profiteren van een Sony pricing glitch. Want de prijzen zijn in september 2023 al omhoog gegaan: https://tweakers.net/nieuws/213090/...en-playstation-plus-met-maximaal-32-euro.html .
. Blijkbaar denken ze op Reddit iets van als ge PS Now had toen dat ophield en premium kreeg, en altijd auto renew op laten staan en geen wijzigingen deed, dat ge nog de oude prijs behoud.
laat maar staan zo.
blog.playstation.com