Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hem net bij bol besteld, komt morgen normaal gezien aanZijn er nog mensen hier die de PSVR2 PC adapter besteld hebben bij Game Mania?
Al een verzend mail gekregen?
Ik hoop dat die morgen zeker toekomt.
Heb een dagje verlof genomen om de hele dag Half-Life: Alyx te spelen![]()

Idem, zopas besteld bij Bol, had liever gewacht op wat reviews maar we zien wel aangezien er veel functies niet aanwezig zijn maar sowieso koop ik Half Life AlyxIk heb hem net bij bol besteld, komt morgen normaal gezien aan![]()

PC ->Wat heb je eigenlijk nodig voor op pc? Mijne PC is niet van de sterkste, maar kan je via hdmi je pc beeld naar de psvr2 laten gaan dan?
Kan iemand het schetsen aub?
En beetje monitor met hoge frame rate.PC ->
DisplayPort - displayportkabel naar adapter. USBPort - USBkabel naar adapter.
PSVR2 ->
normale connectie naar de adapter.
Volgens hoe ik het versta enkel mogelijk via displayport dus.
Is het beter met die dongle dat Sony aanraadde?Heb hier wat moeilijkheden met de controller tracking. Dan toch maar een Bluetooth USB-dongle besteld die Sony aanraadde en zo proberen.
Een gigantisch verschil bij mij. De ingebouwde bluetooth op mijn moederbord deed helemaal niets voor de tracking. Letterlijk onspeelbaar.Is het beter met die dongle dat Sony aanraadde?
Ik heb toch soms dat de tracking awkward reageert met mijn huidige dongle en ben aant twijfelen om die tp-link te bestellen.

Ik wil het echt proberen op die laptop, maar wat heb ik dus allemaal nodig?
Die adaptor, ik lees hier ook nog over een dongle, en ook een displayport kabel ?
En ik vermoed dat mijn laptop dit ook moet hebben (display Port) ? Ik heb wel een aantal ingangen in mijn pc, moet het dus nog eens checken.
Kan iemand dus eens een paar voorbeelden tonen van wat je nog allemaal nodig hebt, met amazon links ofzo?
Ik las ergens in een artikel dat ik niet meer terug kan vinden dat je een mini naar gewone DP, of was het hdmi, nodig had.
Graag wat specs voor de randapparatuur dus. Die dongle die Sony heeft aangeraden, is dat nog een andere dan die jij hebt aangekocht @skypulse ?
EDIT, ik heb deze nog liggen van mijn chromecast remote. Is een BT 5 dongle, ik vermoed dat ik deze gewoon kan gebruiken hiervoor???
Ik heb snel eens de online specs bekeken van mijn PC, behoudens ik mij niet vergis heb ik een omzetter nodig naar usb C? Want mijne laptop heeft een DP 1.2 usb C poort ?
Dit zouden mijn specs moeten zijn:
Geen native Display port volgens wat ik kan zien. Maar weet niet zo goed hoe dat werkt, kan die usb C 3.2 geen display ports aan die hoger dan 1.2 gaan??
Pls
EDIT 2, en al bijna overal uitverkocht de adapter...![]()