Fryto
Active member
Ik zie eerlijk gezegd de toegevoegde waarde niet (voor de prijs die ze vooropstellen) ten opzichte van andere handhelds.iemand hier die de nieuwe xbox handheld gaat kopen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie eerlijk gezegd de toegevoegde waarde niet (voor de prijs die ze vooropstellen) ten opzichte van andere handhelds.iemand hier die de nieuwe xbox handheld gaat kopen?
iemand hier die de nieuwe xbox handheld gaat kopen?

Maar toch wat twijfels hier ook een beetje zoals fryto aanhaalt...stevige prijs voor wat het is?In combinatie met game pass kan dat wel handig zijn. Maar ik heb voorlopig game pass even stopgezet omwille van die price increase en omdat ik niet genoeg tijd heb om én op Steam én op game pass te spelen.Komt hier op termijn wel in huis. Heb momenteel wat grote kosten. Ga wel eerst wat grondige reviews afwachten.
Zo 1 device met alle PC storefronts out of the box spreekt me wel aan. En als ik daarbovenop mijn Xbox games native kan spelen![]()
Is geen xbox, dus je gaat de xbox games niet native kunnen spelen.Zo 1 device met alle PC storefronts out of the box spreekt me wel aan. En als ik daarbovenop mijn Xbox games native kan spelen![]()
Thx ook nog rap eentje gekocht. Wel aan het twijfelen of ik mijn Xbox ga houden eens het niet meer mogelijk is om ze aan een deftige prijs te vinden.Via Instantgaming kan je ook nog 3 maanden ultimate kopen voor 35 euro. Gisteren daar nog eentje gekocht omdat ik toch outer worlds 2 will spelen binnenkort en het via gamepass te spelen is.
Mijn bank weigert de transactie...Xbox ultimate staat vandaag voor 137,50€ voor 12 maanden op cd keys/loaded.
10€ minder als in de week..
Ik betaal daar altijd met paypal.Mijn bank weigert de transactie...
Yeah....Mijn bank weigert de transactie...
Na xbox om zeep te helpen:
Phil Spencer Retiring, Sarah Bond Out, Matt Booty Promoted as Microsoft AI Exec Asha Sharma Named New Xbox Boss
![]()
Phil Spencer Retiring, Sarah Bond Out, Matt Booty Promoted as Microsoft AI Exec Asha Sharma Named New Xbox Boss – EXCLUSIVE - IGN
Big changes are being made at the top of Microsoft's gaming division.www.ign.com
The new CEO of Microsoft Gaming will be Asha Sharma, currently the President of Microsoft’s CoreAI product
De toekomst ziet er nog slechter uit
Worden toch wel nog fysiek verkocht?Enig idee waarom ze niet meer fysiek worden verkocht ? Ik heb nog een Xbox One X staan en dacht eventueel up to graden naar een Serie X.
In slechtste geval zal ik moeten uitkijken naar een tweedehandse.
Worden toch wel nog fysiek verkocht?