algemene discussie | Xbox

iemand hier die de nieuwe xbox handheld gaat kopen?

Komt hier op termijn wel in huis. Heb momenteel wat grote kosten. Ga wel eerst wat grondige reviews afwachten.

Zo 1 device met alle PC storefronts out of the box spreekt me wel aan. En als ik daarbovenop mijn Xbox games native kan spelen 👌

Nja ik heb em besteld bij media markt en vraag me toch af of dit een goed idee was.. heb de gewone ally x gehad maar had dat terug gestuurd omdat de performance wat tegen viel en ik toen zei ik wacht wel tot de volgende gen. Zoals Yones aanhaalt zijn er wel wat aantrekkelijke kantjes aan maar mss heb ik te hoge verwachtingen. Mijn FOMO helpt ook niet echt en had men vrouw zover kunnen krijgen om em te bestellen mss lukt dat me geen 2x 🤣 Maar toch wat twijfels hier ook een beetje zoals fryto aanhaalt...stevige prijs voor wat het is?

Komt hier op termijn wel in huis. Heb momenteel wat grote kosten. Ga wel eerst wat grondige reviews afwachten.

Zo 1 device met alle PC storefronts out of the box spreekt me wel aan. En als ik daarbovenop mijn Xbox games native kan spelen 👌
In combinatie met game pass kan dat wel handig zijn. Maar ik heb voorlopig game pass even stopgezet omwille van die price increase en omdat ik niet genoeg tijd heb om én op Steam én op game pass te spelen.
Xbox game pass op de Steam Deck is niet zo handig, dan moet je ofwel Windows installeren ofwel streamen.

Uiteindelijk zijn die Xbox handhelds niet veel anders dan andere handhelds op de markt hé. OK, een beetje betere specs en de naam Xbox hangt er op.

nu al paar uur mee aan de slag geweest. Is geen slechte handheld voelt heel strak in de hand, performance is top notch maar als ik em vergelijk met men maat zen rog ally x dan is het echt maar een heel klein verschil, we merkte vooral minder frame drops op de nieuwe. Kom je van een ally x dan is het echt niet waard maar als je geen handheld hebt zoals ik is het mss geen slecht idee

Is geen xbox, dus je gaat de xbox games niet native kunnen spelen.
Het is een PC handheld met wat xbox branding en beperkte optimalisatie erop.

Maar diezelfde software zou ook overgaan naar de rog ally en de rog ally x. Dus ik zie de aantrek er niet echt van.
Ik zou minstens wachten op de generatie erop indien je zou upgraden. De vorige generatie is eigenlijk nog meer dan capabel.
Enige nadeel dat ik vind bij die systemen is dat kleine scherm... met mijn ogen die slechter zijn geworden is dat soms toch wel wat ambetant.

Via Instantgaming kan je ook nog 3 maanden ultimate kopen voor 35 euro. Gisteren daar nog eentje gekocht omdat ik toch outer worlds 2 will spelen binnenkort en het via gamepass te spelen is.

Via Instantgaming kan je ook nog 3 maanden ultimate kopen voor 35 euro. Gisteren daar nog eentje gekocht omdat ik toch outer worlds 2 will spelen binnenkort en het via gamepass te spelen is.
Thx ook nog rap eentje gekocht. Wel aan het twijfelen of ik mijn Xbox ga houden eens het niet meer mogelijk is om ze aan een deftige prijs te vinden.

Ik heb ook nog 3 maand gekocht, via Kinguin (kwam op 40 euro, maar je kan er met crypto kopen). Zo lang het lukt aan die prijs, is het nog OK. Nu kan ik voort tot in januari.

Mijn bank weigert de transactie...
Yeah....
Ik heb overlaatst hetzelfde probleem gehad wrs probleem door die ID verificatie.
Kon niet betalen met mijn pre-paid visa kaart maar als uw gewone bankkaart ook een mastercard is moet het daarmee wel lukken. mijn betalingen daar met de gewone bankkaart lukken wel

Na xbox om zeep te helpen:
Phil Spencer Retiring, Sarah Bond Out, Matt Booty Promoted as Microsoft AI Exec Asha Sharma Named New Xbox Boss

The new CEO of Microsoft Gaming will be Asha Sharma, currently the President of Microsoft’s CoreAI product :laugh:
De toekomst ziet er nog slechter uit

Laatst bewerkt:
Na xbox om zeep te helpen:
Phil Spencer Retiring, Sarah Bond Out, Matt Booty Promoted as Microsoft AI Exec Asha Sharma Named New Xbox Boss

The new CEO of Microsoft Gaming will be Asha Sharma, currently the President of Microsoft’s CoreAI product :laugh:
De toekomst ziet er nog slechter uit

auch

Gezien de gang van zaken kan je dit geen verrassing noemen.

Overigens worden er geen Xbox Series X|S consoles meer verdeeld in België. Enkel via online kanalen (Amazon en FNAC) zijn ze nog verkrijgbaar.

Enig idee waarom ze niet meer fysiek worden verkocht ? Ik heb nog een Xbox One X staan en dacht eventueel up to graden naar een Serie X.
In slechtste geval zal ik moeten uitkijken naar een tweedehandse.

Terug
Bovenaan