Hij kan dat niet he, hij is geen mod.Verander de titel dan naar "opmerking van de dag" fzo
Die titel nodigt uit om de hele dag onzin te verkopen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij kan dat niet he, hij is geen mod.Verander de titel dan naar "opmerking van de dag" fzo
Mijn origineel idee voor slowchat was een soort “opmerking van de dag”. Bv iets dat niet echt in het glimlach of ergernis topic paste.
Toegegeven. Hoe de topic nu is, is het meer een Discord light. Lekker om je postcount wat omhoog te laten gaan.Verander de titel dan naar "opmerking van de dag" fzo
imo was de grote reden waarom ze niet in zwam wilden posten omdat bepaalden in zwam van mening waren dat het gezwets niet "hoogstaand" genoeg was en dat ook duidelijk lieten blijken.Anderzijds zitten in die topic veel posters die niet in zwam (willen) posten.
Zolang men de regels consequent en eerlijk toepast als iemand te veel offtopic gaat in de algemene topics kan ik er mee leven, maar dat is een andere zaak.
Deels, maar ook omdat er vaak op een bepaalde opmerking verder gegaan werd wat dat niet naar de zin was van de mods wegens thread hijacking.Was die topic er niet gekomen om de circlejerks die de andere topics continu volspamden te centreren?
Als dat op mij zou slaan (weet oprecht niet op wie je het hebt), dan waren die tegendraadse reacties vaak ook om te zwammen.imo was de grote reden waarom ze niet in zwam wilden posten omdat bepaalden in zwam van mening waren dat het gezwets niet "hoogstaand" genoeg was en dat ook duidelijk lieten blijken.

imo was de grote reden waarom ze niet in zwam wilden posten omdat bepaalden in zwam van mening waren dat het gezwets niet "hoogstaand" genoeg was en dat ook duidelijk lieten blijken.

Als er langer over een topic wordt doorgepraat, en er hangt enige discussiewaarde aan, dan splitsen we die normaalgezien af in een aparte thread.Deels, maar ook omdat er vaak op een bepaalde opmerking verder gegaan werd wat dat niet naar de zin was van de mods wegens thread hijacking.
Nee, niet op jou hoor. Het was forumgebruiker die daar serieus commentaar op had en dat dan nogal liet blijken.Als dat op mij zou slaan (weet oprecht niet op wie je het hebt), dan waren die tegendraadse reacties vaak ook om te zwammen.
Moest het wel anders overkomen of moest ik te hard tegen nieuwe posters zijn geweest, mijn excuses.
Ik zal er zeker op letten in de toekomst om niet elitair het clubje te beschermen. Uiteraard is iedereen welkom![]()
ik PM u mijn adresDus basicly, de cirklejerk is nergens welkom?![]()
Ik dacht dat het verplaatsen voorbij was en er nu punten werden gegeven?Het meer off topic geleuter dat nog weinig met de initiële glimlach/ergernis te maken heeft, gaat wel naar slowchat.
Laat ik het zo stellen: de opkuis in de algemene thread vindt nog steeds plaats, al zal de kuisploeg sneller gasboetes uitdelen.Ik dacht dat het verplaatsen voorbij was en er nu punten werden gegeven?
bedoel je hiermee waarschuwingen of strafpunten/ban?Laat ik het zo stellen: de opkuis in de algemene thread vindt nog steeds plaats, al zal de kuisploeg sneller gasboetes uitdelen.
Ik kan alleen maar hopen dat dit consequent zal zijn, maar ik vrees er voor.Laat ik het zo stellen: de opkuis in de algemene thread vindt nog steeds plaats, al zal de kuisploeg sneller gasboetes uitdelen.
Een waarschuwing (warn) is een strafpunt in deze forumsoftware. Strafpunten vervallen na verloop van tijd, maar kun je opstapelen tot er een ban uit volgt.bedoel je hiermee waarschuwingen of strafpunten/ban?
(Niet dat ik bij het antwoord "waarschuwingen" terug meer ga zeveren elders, k weet oprecht niet hoe ik dit moet interpreteren)
Dat gaat dan weer niet gebeuren. Zwam is geen vergaarbak voor wat eigenlijk gedeletet moet worden. Dat dient voor iets specifieks.Ik zou het alleszinds graag hebben als de Slowchat-topic naar Zwam zou verplaatst worden.
Ik lees geregeld bij, en vind het leuk als een "onderdeel" volledig gelezen is. Maar de slowchat topic lees ik nooit, en dat is enorm irritant om constant op "mark as read" te klikken. In zwam kom ik sowieso niet, dus daar maakt het niet uit als er zever ongelezen blijft staan
Maakt dat eigenlijk iets uit? Als er gevraagd wordt om niet offtopic te gaan dan dan doe je dat toch gewoon?bedoel je hiermee waarschuwingen of strafpunten/ban?
Normaal gebruik ik een mooier kleurtje, maar ik zat op de gsm en was de hex-code vergeten… Maar heel terechte opmerking. Ik zal proberen het niet meer te laten gebeurenZou rode moderator tekst een achtergrond kunnen krijgen voor de leesbaarheid? Met de standaard BG-kleuren is dat bijna onleesbaar.
Voorbeeld:
Bekijk bijlage 9451